Defor er dette verdens beste flyplass

staale

Born to run
Fant denne på nettutgaven til Stavanger Aftenblad i dag, kan ikke se å ha sett den her inne før:

http://reise.aftenbladet.no/reise/article4266481.ece

Selvfølgelig subjektivt nok, men ingen tvil om at det er en topp flyplass. Likte spesielt godt bildet der du kan drive planespotting mens du gjør ditt fornødne ;-)

Gleder meg til å ta en dukkert der 27 juni neste sommer.

Det jeg må si at jeg likte best med flyplassen, var at du først traff på sikkerhetskontrollen på gaten, så med andre ord, sjansen for å miste flyet ditt pga kø i sikkerhetskontrollen er liten :)
[/URL]

Hm... Synes du det altså. Jeg synes security ved gate er vanvittig irriterende ettersom jeg heller vil gjøre unna alt sånt med en gang og så sitte så lenge som mulig i loungen og slappe av. Alle skal jo stort sett til departure gate samtidig også, så kø blir det jo som bare rakker'n allikevel.

Nå har ikke jeg vært i Singapore, men på gamle TXL og IST.

Hm... Synes du det altså. Jeg synes security ved gate er vanvittig irriterende ettersom jeg heller vil gjøre unna alt sånt med en gang og så sitte så lenge som mulig i loungen og slappe av. Alle skal jo stort sett til departure gate samtidig også, så kø blir det jo som bare rakker'n allikevel.

Nå har ikke jeg vært i Singapore, men på gamle TXL og IST.

Da kan man konkludere med at vi er enige om å være uenige?! :)

Pluss i T3 har man jo et eget bryggeri. Og immigrasjon tar sjeldent over 5 minutter. Denne flyplassen er så bra som det blir. :)

-A

Back