frebry Newcomer 2 Dec 2012 #1 De-iceing på Gardermoen? Noen som har fløyet fra Gardermoen på en morgen flight de siste dagene? Måtte flyet avises?
De-iceing på Gardermoen? Noen som har fløyet fra Gardermoen på en morgen flight de siste dagene? Måtte flyet avises?
M609 ScanFlyer Silver 2 Dec 2012 #2 Re: De-iceing på Gardermoen? For å si det slik: Alle avgangene frem til 0800 var innom de-ice på morran i dag i alle fall. Når jeg var tilbake 0930 var det litt mer varierende om de de-icet
Re: De-iceing på Gardermoen? For å si det slik: Alle avgangene frem til 0800 var innom de-ice på morran i dag i alle fall. Når jeg var tilbake 0930 var det litt mer varierende om de de-icet
Vede ScanFlyer Dusty Medlem 3 Dec 2012 #3 Re: De-iceing på Gardermoen? Mer eller mindre et håpløst spørsmål. Det kommer helt an på været. Temperatur, luftfuktighet, vingetemperatur, nedbør, crew osv.
Re: De-iceing på Gardermoen? Mer eller mindre et håpløst spørsmål. Det kommer helt an på været. Temperatur, luftfuktighet, vingetemperatur, nedbør, crew osv.
LN-MOW Flyklapper Medlem 3 Dec 2012 #4 Re: De-iceing på Gardermoen? Uansett - uten nedbør gir det kun minimal forsinkelse. Det er bare en kjapp dusj før man takser videre. Ingen grunn til å bekymre seg om forsinkelser. Imidlertid hører jeg rykter om sne i CPH tirsdag/onsdag. Dette kan nok gi mer grunn til bekymring ..
Re: De-iceing på Gardermoen? Uansett - uten nedbør gir det kun minimal forsinkelse. Det er bare en kjapp dusj før man takser videre. Ingen grunn til å bekymre seg om forsinkelser. Imidlertid hører jeg rykter om sne i CPH tirsdag/onsdag. Dette kan nok gi mer grunn til bekymring ..