J Jörgen ScanFlyer Blue 8 Nov 2009 #1 Hej ! Ska ut och flyga lite med Air France till Brest. Jag måste byta flygplats i Paris från De Gaulle till Orly, står AF för transfern eller måste jag lösa det själv? Ungefär hur lång tid tar det ? Tack på förhand !
Hej ! Ska ut och flyga lite med Air France till Brest. Jag måste byta flygplats i Paris från De Gaulle till Orly, står AF för transfern eller måste jag lösa det själv? Ungefär hur lång tid tar det ? Tack på förhand !
J JoeW ScanFlyer Rusty 8 Nov 2009 #2 Er redd du må løse transferen selv. Enten med buss eller RER - tar omkring en time - og tror nok buss er enklest.
Er redd du må løse transferen selv. Enten med buss eller RER - tar omkring en time - og tror nok buss er enklest.
J Jörgen ScanFlyer Blue 8 Nov 2009 #3 Ok ! Tack för svar... Ska bli roligt att se mina avgångs tider. Skulle inte förvåna mig om man hamnar mitt i rusningstrafiken.
Ok ! Tack för svar... Ska bli roligt att se mina avgångs tider. Skulle inte förvåna mig om man hamnar mitt i rusningstrafiken.
Discus Galley Slave Medlem 8 Nov 2009 #4 Jörgen said: Skulle inte förvåna mig om man hamnar mitt i rusningstrafiken. Click to expand... Da tar du RER - den bruker jo samme tid uavhengig av trafikk...
Jörgen said: Skulle inte förvåna mig om man hamnar mitt i rusningstrafiken. Click to expand... Da tar du RER - den bruker jo samme tid uavhengig av trafikk...