DAT starter Stavanger - Aberdeen

Visste ikke de hadde ERJ. Er det noe de skal anskaffe eller?

Ellers vet jeg ikke om SVG-ABZ er noen gullfugl, men hvem vet

Visste ikke de hadde ERJ. Er det noe de skal anskaffe eller?

Ellers vet jeg ikke om SVG-ABZ er noen gullfugl, men hvem vet

Ser ut som skrivefeil hos Airlineroute. Den står jo oppført med AT4 i tabellen og AT4 = ATR-42

Mer feil her? «Will add 5th weekly»
De har jo ingenting fra før. I tillegg er flighten SVG-ABZ-EBJ.

Ser ut som skrivefeil hos Airlineroute. Den står jo oppført med AT4 i tabellen og AT4 = ATR-42

Skal bli artig å sitte i en ATR-42 i høststormen over nordsjøen Stavanger-Aberdeen. Da har jeg faktisk flydd via Oslo for å få B737 :p

Er ikke dette bare EBJ-SVG-EBJ slynget om ABZ på retur på søndagene? Ser heller ut til at de kombinerer rutene og markedsfører den ekstra muligheten til å ta SVG-ABZ som en nyhet for å få et par passasjerer ekstra? (Kan jo hende de merker konkurransen fra Loganair -- som faktisk flyr med ERJ145)

Last edited:
DAT innstiller EBJ-ABZ, og dermed den ene ukentlig via SVG, frem til 28 mars 2020- Unntaket er noen flighter i forbindelse med jul

https://www.routesonline.com/news/3...r-transport-suspends-aberdeen-service-in-w19/

Danish Air Transport starting this week is adjusting service to Aberdeen, as the airline seasonal discontinuing Esbjerg – Aberdeen and Stavanger – Aberdeen – Esbjerg route during winter 2019/20 season, between 18NOV19 and 28MAR20. However, the airline will operate limited time service during Christmas season. This route is operated DOT LT’s ATR42 aircraft.

Back