L Laua Nybegynner 28 Sep 2011 #2 Fine bilder, Joachim. Stilig å se SVG fra en annen vinkel enn den vante plattformen.
Y Yankee ScanFlyer Gold 28 Sep 2011 #3 Takk Laua, jeg vurderer å stå andre plasser for å spotte i tiden fremover, ikke at jeg ikke verdsetter selskapet fra de andre spotterne, men på denne måten så kan jeg få litt variasjon i bildene mine.
Takk Laua, jeg vurderer å stå andre plasser for å spotte i tiden fremover, ikke at jeg ikke verdsetter selskapet fra de andre spotterne, men på denne måten så kan jeg få litt variasjon i bildene mine.
putzmeister ScanFlyer Dusty 28 Sep 2011 #4 Det første bildet var virkelig knallbra, liker disse "russerne"
Y Yankee ScanFlyer Gold 28 Sep 2011 #5 Takk putz, tror jeg har funnet en ny grei plass å spotte på så jeg kommer til og bruke denne i tiden fremover.
Takk putz, tror jeg har funnet en ny grei plass å spotte på så jeg kommer til og bruke denne i tiden fremover.
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 29 Sep 2011 #8 Ukraineren var snaxy, heldig med den. Last edited: 29 Sep 2011