LTH ScanFlyer Gold Medlem 2 Apr 2011 #1 Dagens Lufthansa på TRD... Dagens Lufthansa på TRD var en Boeing 737-330 (D-ABEU)
Novair ScanFlyer Gold 2 Apr 2011 #2 Re: Dagens Lufthansa på TRD... Flott, LTH! Det var ikke lett å holde kameraet i balanse under vindkastene i dag
Re: Dagens Lufthansa på TRD... Flott, LTH! Det var ikke lett å holde kameraet i balanse under vindkastene i dag
VC-10 ScanFlyer Crusty Medlem 2 Apr 2011 #3 Re: Dagens Lufthansa på TRD... Bra du stiller opp, når armen min har grodd, må jeg få kommet meg oppover for å se den jeg og
Re: Dagens Lufthansa på TRD... Bra du stiller opp, når armen min har grodd, må jeg få kommet meg oppover for å se den jeg og
putzmeister ScanFlyer Dusty 2 Apr 2011 #4 Re: Dagens Lufthansa på TRD... Godt å se en B733 med annet enn rød nese
F fjasebase ScanFlyer Gold 2 Apr 2011 #5 Re: Dagens Lufthansa på TRD... Blir interesant å se hvor mye forskjellig LH kommer til TRD med....Hittil er det 2 flytyper på 2 flygninger
Re: Dagens Lufthansa på TRD... Blir interesant å se hvor mye forskjellig LH kommer til TRD med....Hittil er det 2 flytyper på 2 flygninger
V Vidar ScanFlyer Gold 3 Apr 2011 #6 Re: Dagens Lufthansa på TRD... Om de ikke kommer med så mange forskjellige flytyper,så kan det godt være at dem kommer mange foeskjellige reg.nr.Er bare og begynne samle på nesebilder med navn på.Sånn som du har gjort her. Fint bilde. Vidar
Re: Dagens Lufthansa på TRD... Om de ikke kommer med så mange forskjellige flytyper,så kan det godt være at dem kommer mange foeskjellige reg.nr.Er bare og begynne samle på nesebilder med navn på.Sånn som du har gjort her. Fint bilde. Vidar