J JanSev ScanFlyer Silver 2 Jun 2012 #1 Dagen før den store flydagen Kjeller2012 Noen glimt fra dagen før den store flydagen på Kjeller 2012
K Kanon ScanFlyer Gold 2 Jun 2012 #2 Re: Dagen før den store flydagen Kjeller2012 Super bildeserie, jeg gleder meg spesielt til DC-6 den ser utrolig stilig ut og jeg kan tenke meg lyden er rimelig bra også
Re: Dagen før den store flydagen Kjeller2012 Super bildeserie, jeg gleder meg spesielt til DC-6 den ser utrolig stilig ut og jeg kan tenke meg lyden er rimelig bra også
putzmeister ScanFlyer Dusty 2 Jun 2012 #3 Re: Dagen før den store flydagen Kjeller2012 Her er det bare å glede seg! Blank og fin som en ekte DC skal være
Re: Dagen før den store flydagen Kjeller2012 Her er det bare å glede seg! Blank og fin som en ekte DC skal være
ThePlanespotter1 ScanFlyer Silver 2 Jun 2012 #4 Re: Dagen før den store flydagen Kjeller2012 DC-6 var helt konge, blank var den! Hvilket fly er det andre Red Bull flyet?
Re: Dagen før den store flydagen Kjeller2012 DC-6 var helt konge, blank var den! Hvilket fly er det andre Red Bull flyet?
K Kanon ScanFlyer Gold 2 Jun 2012 #5 Re: Dagen før den store flydagen Kjeller2012 Det andre flyet er Lockheed P-38 Lightning
chrSVGa380 Flyspotter på SVG 3 Jun 2012 #6 Re: Dagen før den store flydagen Kjeller2012 Flott serie! Den DC-6'en var nydelig
petru26 evig optimist 3 Jun 2012 #7 Re: Dagen før den store flydagen Kjeller2012 Flotte bilder fra kjeller Jan! Får håpe været letner litt utover dagen så dere for en flott dag dere nede!
Re: Dagen før den store flydagen Kjeller2012 Flotte bilder fra kjeller Jan! Får håpe været letner litt utover dagen så dere for en flott dag dere nede!
I inger ScanFlyer Gold 3 Jun 2012 #8 Re: Dagen før den store flydagen Kjeller2012 Nydelig, Jan. Bildene av DC-6 er helt topp. Faren min var så glad i det flyet, så det bringer fram mange minner Inger
Re: Dagen før den store flydagen Kjeller2012 Nydelig, Jan. Bildene av DC-6 er helt topp. Faren min var så glad i det flyet, så det bringer fram mange minner Inger