• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Dagbladet: - Finnair veier alle passasjerene sine

He he... mye irriterende clickbaits i store media (og små).

Men sikkert ikke mest presise mål dette her. Vil en overvektig person eller noen med spiseforstyrrelser virkelig utsette seg for en sånn veiing? Eller blir det mest en kø av Marcialonga-finans-eliten og Birken-advokater...

Blir litt som spørreundersøkelser på telefon. Hvem svarer egentlig på disse??? "Hei, jeg ringer fra SSB midt i arbeidstiden din og vil gjerne spørre deg ut 5 minutter om onanivaner. Passer Det?"

Måtte vel vært bedre med en vekt som registrerte alle som ramlet inn på flyet. Alla dem biler kjører over. Eller vekt under flyet?

He, he.. Papillon Helicopters Grand Canyon , som MÅ gjøre det , gjør det på en enkelt måte . Alle står på en vekt ved innsjekkingsskranken.. Ferdig med det..

He, he.. Papillon Helicopters Grand Canyon , som MÅ gjøre det , gjør det på en enkelt måte . Alle står på en vekt ved innsjekkingsskranken.. Ferdig med det..

Akkurat slik som vi gjør når vi sjekker inn for å fly offshore. Men de veier oss ikke på vei tilbake til land, selv om jeg tipper at vekten er litt høyere etter masse gratis mat i X antall dager.

Akkurat slik som vi gjør når vi sjekker inn for å fly offshore. Men de veier oss ikke på vei tilbake til land, selv om jeg tipper at vekten er litt høyere etter masse gratis og god mat i X antall dager.
Tok meg den frihet å redigere det du skrev ;)

Back