• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Da var det mandag

Someone

Moderator
Medlem
Mornings fra Prærieekspressen. Det var lettere jævlig da vekkerklokken ringte i morges. Når man ender på siste Flytoget hjem så blir det en kort natt. Bagasjeløs er jeg også etter TAP satte igjen en container med bagasje i LIS i går. Ja ja, men jobben kaller. Ha en fin dag

God morgen fra Tananger

Her regner det, ikke hunder og katter men det regner. Temp under 2-sifret.
Burde kanskje ikke sitte her jeg sitter nå, men tar sjansen, burde heller vært ute og skrudd. Besøk av brite i morgen, og da bør alt være OK.

Ha en fin dag forumister :)

God morgen fra Oslo nord - her er været topp og temperaturen + 8 grader kl 7:00

Bra start på en ny uke - fri for flyvninger denne uken.

jan

God morgen fra Malta!

På vei hjem til TRD og heldigvis var finten med å unngå Lufthansa på hjemturen verdt de timene tidligere jeg måtte stå opp :) . KM og SK hele veien, mens mange kjente sliter med å komme seg nordover da LH ikke ville tilby ombooking til andre selskap i går...

Men, men sånn går no dagan.

Kim

God morgen fra Lillestrøm stasjon.

Elefanten vil bli bonde når han blir stor, midjen er preget av hektisk høst, det er lite mat i kjøleskapet og en lang uke på kontoret venter.

Ha en fin en

God mandag fra DY527. Fortsatt parkert på gate men om få strakser er vi nok på vei østover. Flytog på neste legg før DFDS skal ta oss til Køben. Blir opplegget som tidligere blir det full rulle i kveld. På den måten starter jo helgen noe tidlig.
Ha en super dag :)

God morgen fra Trondheim
Jobben er godt igang, så her er det full rulle allerede og et par solide bøtter kaffe er allerede under beltet. Størstemann er hjemme syk idag sammen med mor, tante overtar stafettpinnen i ettermiddag så ny bil kan utleveres :D :D :D

Ha en strålende mandag :D :D :D

God morgen fra Snillfjord! :)

En strålende morgen rent vær-messig med klar himmel og litt kjølig temperatur, men skal visst bli ganske vått både i morgen og onsdag før det blir bedre igjen, så vi får holde på hatten og ri av det dårlige været....tross alt, alt er jo bedre enn snø. ;) Normalt sett er mandager en kjedelig og tung dag, men i dag er det et solid unntak, for på FR24 så vises AC70 YYZ-DEL, en ny rute å spotte for mitt vedkommende, noe som alltid er like kjærkomment, flys forresten med B789 C-FNOG. Ellers i dag forsvinnende lite planer, men litt julegavekjøp og andre ting må planlegges. :)

Ha en flott mandag forumister!! :D :D

God morgen fra Forus,
Som BSSW sier så har vi litt ruskevær her over i sørvest etter lang tid med mye fint vær.
Etter en fin helg er på'an igjen med ny uke. Denne uken blir 2 jobbreiser erstattet med videokonferanser og det skal bli greit å være i ro lokalt til en forandring. Likevel travle tider i forbindelse med delavslutning i prosjektet.
Ha en fin dag all.

Morn fra studentbyen. Null alarm i bruk og man våknet uthvilt og fin. Blir å traske bort for forelesning sånn etterhvert så man kan være litt produktiv etter det også

God ettermiddag fra OSL. Rolig start på dagen for min del. Oslo-været var ikke så mye å skryte av. Så etter en rolig start på dagen med lang frokost på hotellet fikk man etterhvert somlet seg avgårde mot sentralbanestasjonen. Hadde som alltid et lite håp om at jeg kunne smiske meg til en plass på et tidligere fly til Stavanger siden jeg tross alt er EBG. Men i dag var det dessverre ikke mulig med mindre man ville betale et saftig mellomlegg. Så da ble det litt avslapping i loungen i stedet. Får sitte her å blomstre litt da.

God ettermiddag fra OSL. Rolig start på dagen for min del. Oslo-været var ikke så mye å skryte av. Så etter en rolig start på dagen med lang frokost på hotellet fikk man etterhvert somlet seg avgårde mot sentralbanestasjonen. Hadde som alltid et lite håp om at jeg kunne smiske meg til en plass på et tidligere fly til Stavanger siden jeg tross alt er EBG. Men i dag var det dessverre ikke mulig med mindre man ville betale et saftig mellomlegg. Så da ble det litt avslapping i loungen i stedet. Får sitte her å blomstre litt da.

Hehe du burde bare brukt "vet dere ikke hvem jeg er"?

God ettermiddag fra Oslo - her har man på ekte studentvis klart og prokastinert vekk dagen. GOde nyheter er at Optiontown gikk inn på torsdag OSL-TOS noe som bekrefter min mistanke at det er mer sannsynlig på kortdistanse enn langdistanse at Optiontown går inn. Så får håpe det går inn på retur fredag kveld så kan jeg nyte en enhet med Mikkeler øl på vei ned. :p Ha en bedre dag fullt av I-landsproblemer.

"Morn"-ish frå Trondheim. Det vart litt sein dag, sjølv om eg vart vekt av gravemaskin utanfor soverommet 0700. Kom heim frå London og LGW med DY LN-NHG i går. Må vere nyaste flyet eg har reist med. Humpete tur over sjøen. LGW får full pott både som enkel flyplass (mykje betre enn STN synst eg) og full pott for service til folk som reiser med ungar, både i innsjekk og security. Heilt klart det beste eg har opplevd med unge på tur.

Ha ein bra dag, folkens!

Hehe du burde bare brukt "vet dere ikke hvem jeg er"?

God ettermiddag fra Oslo - her har man på ekte studentvis klart og prokastinert vekk dagen. GOde nyheter er at Optiontown gikk inn på torsdag OSL-TOS noe som bekrefter min mistanke at det er mer sannsynlig på kortdistanse enn langdistanse at Optiontown går inn. Så får håpe det går inn på retur fredag kveld så kan jeg nyte en enhet med Mikkeler øl på vei ned. :p Ha en bedre dag fullt av I-landsproblemer.

Ja. Hvis jeg hadde valgt en dressjakke i stedet for hettejakken hadde det muligens blitt annerledes. Uansett. Dagens hendelse står i sterk kontrast til en jeg opplevde i Frankfurt for et år siden når jeg plutselig fikk komme med en tidligere flight FRA-LCY selv om jeg da hadde booket billigste billett. Da ville systemet godta det sa damen i skranken den gang. Nok om det.

God ettermiddag fra Sola. Overskyet og litt vind her nå, ristet litt på final med SK4025 nå i sted. Øvrige planer for dagen er gulvvask og en handletur på Coop. Resten av uka er satt av til eksamenslesing før det kommer besøk til helga. :)

God mandag videre!

Ehh... ja, god - mandag ! Merkelig hvor fort helgen går når man starter på whiskyfestival lørdag kl 13, er hjemme 10 timer senere og må fordøye ettervirkninger søndagen. Pussig nok fristet ikke en gang notatene i går, men i dag skal jeg finne dem fram. Det finnes mye god whisky. Men det er mandag, så da får man heller tenke på å komme hjem til fiskebollene - eller Nok Anna, ha en fin-fin mandag, med eller uten fiskeboller !

Mandag mandag mandag ... første dag av en tredagers helg. Raking og bråtebrenning står på programmet, men er midlertidig kansellert pga søkkvåte tilstander.

Blir kaffe og kindle isteden .....

Ha en god lesedag dere som også kan ...

Back