Da var det Lørdag morgen!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Da var det Lørdag morgen!

I Norge ihvertfall .. ;)

Sitter her med en Dogfish Head IPA og titter igjnnom noen FBU-bilder .. blir vel noen til i tråden jeg startet i går før jeg gir meg for kvelden...

70-talls psykedelisk rock går på satelittradioen, og ute tordner og lyner det til den store gullmedaljen. Katta er gjemt i klesskapet på soverommet og bikkja ligger under beina mine under skrivebordet.

us_atl_metroradar_plus_usen.jpg

Re: Da var det Lørdag morgen!

Glad lørdag morgen!
Solen skinner og klokken 06:10 i dag morges var jeg oppe og sikret meg to usernames på Facebook (blant annet www.facebook.com/flySAS - SAS var for kort i følge FBs regler). Nå gjenstår den siste pakkingen, før vi setter oss i bilen og kjører mot OSL og LN-BRQ som skal bringe oss til PMI. Ti dagers familieferie (med seks barnevakter!) på Mallorca. Nå setter jeg på "charter-Svein" på iPod'en og går i feriemodus!

God morgen...
Her er jentene klare til en weekendtur til Sverige med førnøyelsesparker og dyreparker på tapetet... Far skal være hjemme og bygge en ny redskapsbod noe jeg gleder meg til... Snart er det onsdag og kamp på ullevaal mellom ett Ull/kisa i storform og møbelsnekkerens 11 alver :-)) Ha en flott og tørr lørdag...

God morgen fra Skien!
Her skinner solen og prinsessa leker på gulvet mens mamma får seg litt ekstra søvn. Planer for dagen er hår som skal klippes og skjorter som skal strykes til min kusines konfirmasjon i morgen og så blir det vel grilling i kveld!!!

Frode!

God morgen

Sent oppe med skikkelig groggy stemme. Ikke helt i form men en litt rolig dag skal nok bøte på det.
På planen står indretjeneste samt en tur ut for å sjekke ut litt barnevogner for den kommende familieforøkelsen.

Ønsker alle en flott dag

S

Våt lørdag morgen fra Trondheim

Her regner det og er grått. En liten snartur innom jobb for å bytte bil, deretter Trondheim sentrum for å møte ei vennine på kaffe.

Kanskje en øl eller et lite glass rødt også ;)

Ha ein framifrå laugardag ( faktisk vaskedag fra gammelt av )

:nor :nor :nor

God morgon frå Trondheim!

Det er innedag i dag -eller shopping som det også kalles. Forutan det er alt opent, så her gjelder det å sjå kva som skjer ;)

Ha ein fin laurdag!

God morgen! Her på Grefsen skinner sola, og siden vi har bestilt bord på Olivia kl 14.30 passer det jo veldig bra.

Ellers blir det en rolig og fin helg sammen med Eivind.

Etter en lang arbeidsdag i går, er det endelig lørdag, solen skinner og båtlivet venter. Straks blir det tur ut på bøljan blå! Det skal bli deilig!! I kveld blir det grillings med noe godt i glasset til! Deilig med sommer egentlig!

Ellers er det bare 6 dager til ferie!!

Fortsatt god helg dere!

BF:cool2

Mornings fra Las Vegas. Siste dagen foer returen til Norge imorgen. Endte opp $10 paa gamblingen igaar:) Ha en fin lordag

God ettermiddag fra hovedstaden! Her har man nettopp kommet hjem etter en tur over til søta bror for å utnytte deres priser på kjØLig drikke. Resultatet ble bl.a. en hel kasse med Singha som Systembolaget skulle ha 367 svenske kroner for :cheers: Skulle ønske Systembolaget kunne åpnet et par filialer her på denne siden av grensen :rolleyes:

Ha en finfin lørdag, forumister!

God kveld på Farmen.
Da var dagens hestetransportoppdrag og utearbeide i regnvær over, og jeg kan konsentrere meg over litt annet mer innbringende arbeide av elektronisk art mens jeg skotter over PC-skjermen på en film ;-)
Ser nå at den etterlengtede ferien som skulle starte neste helg nok blir utsatt minst en uke, da prosjektene som vi skulle ha vært ferdige med til da trekker ut i tid. Ikke alle som går like enkelt og uten problemer som vi er vant til dessverre ;-(

God aften fra Krsand!

Har hatt en deilig dag på bøljan blå som ble avsluttet med et deilig grill måltid med god rødvin til. Nå feires dagens jubilant, som er Christiansands Bryggeri som er 150 år i dag. Dvs at det helles godt kaldt CB øl nedover strupen. Innimellom sendes også ned litt JM fra et mindre glass!

Akk ja! Deilig med helg! Får hjåpe været blir like bra i morgen!

BF:cool2

Er dere i Finnvikdalen? Belvik; Lyfjord og Vengsøya i bakgrunnen?

Ja sånn ca. Finnvikdalen, du tar av til venstre før finnvikdalen, opp mot Skulsfjord. Gikk vår første av "ti på topp" - Sørtinden :)

Back