• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Da var det freddan

Someone

Moderator
Medlem
Mornings fra Hovedstaden. Her på Sandaker meldes det om overskyet og 8 grader i morgentimene. I dag dropper jeg E18 og drar heller til Prærien. Ha en fin dag

Litt skuffet over meg selv på Ikea i går. Siden jeg måtte lete etter den ens av de to tingene jeg trengte brukte jeg over 10 minutter der inne denne gangen.....ikke godt nok :old

Mornings fra Ruters grå. I dag går turen til St. Petersburg. 0915 avgang fra OSL med banne i kirke rød nese i tippen.

God morgen fra Forus!

Da var det fredag gitt, noen timer igjen, så er det helg! Kjenner det ikke er feil! Soga med dokumentasjon og prosedyrer som skal ned på papir fortsetter i dag og.

Ha en fin en forumister! :)

God dag fra verdens minste lounge på TSN. Nå bærer det straks mot ICN før jeg drar videre til BKK i ettermiddag. Det blir greit med litt over en uke i Europa i høstferien.

Ha en fin helg!

God morn fra Trøndelag, helt vindstille og nesten 14 grader der ute - det som vel kalles stille før stormen! Hagemøbler og trampoline er sikret, så nå venter vi bare på masse regn og masse vind. Det skulle bety litt fyr i ovnen og innekos i løpet av helga. God helg til alle!

God morgen fra kantina på innland! Mye folk, men ikke stappfullt. Ingenting som en cola før kl er åtte.

SK332 og lang jobbdag i barteby:-)

Mornings fra FBU!

I dag er det et år siden jeg satt på SQ21, hvor jeg stor koste meg i 20 timer i lufta, fra ca. 0400 - 2359 norsk tid... Amazing times!

Merker at trip report'n er blitt noe forsinket, må få ut de ca. 100 bildene jeg tok for dere her inne :)

Mornings fra FBU!

I dag er det et år siden jeg satt på SQ21, hvor jeg stor koste meg i 20 timer i lufta, fra ca. 0400 - 2359 norsk tid... Amazing times!

Merker at trip report'n er blitt noe forsinket, må få ut de ca. 100 bildene jeg tok for dere her inne :)

Ja, vi er ganske så tålmodige, men det får da være grenser hæ ;)

Morn fra Bodø. En liten tur på butikken nå før jeg benker meg fast med bøkene mine. Ikke akkurat utevær i helgen, med mindre man har flytevest.

Ha en fin fredag og god helg :)

God morgen fra et grått Sola. 6 timer forelesning i dag før det er helg. Sitter og drømmer meg bort til EGX i London i helga, men siden de eneste billettene igjen selges via tredjepart på ebay tar jeg ikke sjansen. :S Burde ha planlagt bedre for flere måneder siden.

God fredag og helg folkens :)

God morron från Arnlanda.

SAS lot meg slippe inn på tidligere fly hit da det er rekordfredag på OSL og jeg hadde lite tid til transfer på ANR. Noe jeg var mindre fornøyd med var at SAS nedgraderte meg fra vindussete i GO til midtgang i Plus for flighten over dammen. Når jeg spør etter å bli flyttet tilbake eller få et annet vindussete sier de overalt "men du har jo fått et bra sete." :headbang

Så grupper i lederhosen på OSL som så etter gaten til München.

Ha en god en alle sammen, med eller uten lederhosen.

God morgen fra hovedstaden!

Color Magic senere i dag med kone og Sparkende F.

Ha en fin fredag og en god helg!

God formiddag fra et sted sørvest av Cecilies posisjon

Her har man nok ca samme vær som Cecilie, noe som gjør at jeg er stuck her ute til over helgen :(
Antar at det blir en tur ned på musikkrommet (som også er "kino") for å kikke på et lerrert i et par timer.

Ellers blir det vel å se over tall og raporter mens man ikke har annet å gjøre. Blir interessant å holde på med excel på touchpad'en på laptopen, vil sikkert bruke lengre tid enn om jeg hadde hatt mus.

Ha en bedre dag og helg forumister :)

God formidag fra Tromsø.
En sen frokost med husets håpefulle er inntatt. Nå venter helgejobb på Tromsø International. Noen må jo sørge for at passasjerene kommer trygt frem.
God helg :)

Color Magic senere i dag med kone og Sparkende F. !

God tuuur. Hils Sparkende og Mamma fra elefanten og fam.

God morgen fra Lillestrøm. Jeg bare sover og sover om dagen jeg. Skjønner ingenting. Kveiler 11 timer men vil bare sove mer. Men det kan man ikke, for man må opp og gjemme seg på gjemmekontoret.

Ha en fin dag

God dag fra Akersgata. Det var fårikålens dag i går, men sannelig var det ikke rester i dag. Jeg prøver å si at det står i "Skikk og bruk" at det er obligatorisk med en liten lur etter et slikt måltid, men jeg fikk ikke helt gehør for det. Hvor blir det av god skikk og bruk i norske mediebedrifter?

Føler i alle fall at jeg trenger en whisky etter måltidet, men det blir vel ikke før ved 16-tiden. Satser vel på Youngstorget denne gang.

God helg!

God fredag fra Stavanger. Straks på vei til Forus for siste innspurt før tre ukers ferie starter. Skal bli kanondeilig for å si det mildt.

God morron från Arnlanda.

SAS lot meg slippe inn på tidligere fly hit da det er rekordfredag på OSL og jeg hadde lite tid til transfer på ANR. Noe jeg var mindre fornøyd med var at SAS nedgraderte meg fra vindussete i GO til midtgang i Plus for flighten over dammen. Når jeg spør etter å bli flyttet tilbake eller få et annet vindussete sier de overalt "men du har jo fått et bra sete." :headbang

Så grupper i lederhosen på OSL som så etter gaten til München.

Ha en god en alle sammen, med eller uten lederhosen.
Klage over opups??? God ettermiddag fra St. Petersburg. Du vet du var på et fly til Russland når kabinbetjeningen måtte presisere at medbrakt er forbudt... var flere som ble fratatt diverse ting ombord på DY.

God fredag fra vindfulle Shetland! Med 45 knops vind og over 50 i kastene må man holde på hatten, når sola skinner i ene øyeblikket og i neste øyeblikk høljregner det vannrett veit du at det var godt man fant seg noe å gjøre innendørs i dag. Får håpe at ferden går sørover snart, helst til rundt ekvator et sted.

Back