• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

CRJ preview - gled dere stuere!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Jada, den var satirisk. Så denne kjerra på O'Hare lørdag, og det så ut til å være en strevsom affære å laste den ...

crj1.jpg


crj2.jpg
 
ja, de var ferdige med å laste bak da jeg så ut, så det fikk jeg desverre ikke bilde av .. ;)
 
Et skikkelig drittfly fra et stuer-perspektiv...
Designeren med ansvar for lasterommene burde vært skutt, druknet, og så hengt på tørk etter nakken... :rolleyes:
 
Har hatt mistanke om dårlige forhold når jeg har sett disse ble lastet av andre. Noen som har bilde av lasterommet? Er det plass til en person inne?

Kan tenke meg hvordan den nye CRJ1000 blir da, med 100 pax og tilsvarende bag.
 
Når skal dere egentlig lære ????
Flyene blir ikke konstruert for å ta med slike unødvendige ting som bagasje og frakt!!! De blir laget etter "Captains spesifications" med- state of the art utstyr -der fremme.:cool:
 
Er ikke så ille CRJ'en, om du sammenligner med AVRO. Det er drittfly å laste det, tar heller charter med 200+ bag enn Avro og ca 20 bag. Kaller den bare ryggbrekkeren!!
PS: CRJ har slide i de 2 fremre lasterommene.
 
Back
Top