Her fremkommer det ganske tydelig at noen må ha tipset politiet!
All honør til den som eventuelt varslet om dette!
Ikke overraskende en ansatt på hotellet.
Dette viser seg jo gang på gang at er et problem som rammer alle selskap.
Problemet er jo at kolleger sjeldent varsler. Det er som regel alltid hotell betjening eller sikkerhetsfolk på flyplassene som luker de ut.
Tipper gutta blåste langt over rødfargen ...
Ikke sant! Da sier deg seg selv at det nok er snakk om större mengder enn et par brune og kalde til middagen.
Tipper gutta blåste langt over rødfargen!
Dette viser seg jo gang på gang at er et problem som rammer alle selskap.
Problemet er jo at kolleger sjeldent varsler. Det er som regel alltid hotell betjening eller sikkerhetsfolk på flyplassene som luker de ut.
I dette crewet var det jo minst 5 personer....
Måske skulle den som har tipset politiet, have gjort besætningen opmærksom på at han ville kontakte politiet, hvis de fortsatte.
Det skal ikke forstås, som at jeg accepterer at en besætning får en øl, men det virker som om man er gået efter en ydmygelse af HELE besætningen..og det synes jeg burde været undgået...Det kunne være gjort smartere..
Hilsen Ole
Det behøver jo ikke være den som skjenket som har tipset politiet.Måske skulle den som har tipset politiet, have gjort besætningen opmærksom på at han ville kontakte politiet, hvis de fortsatte.
Måske skulle den som har tipset politiet, have gjort besætningen opmærksom på at han ville kontakte politiet, hvis de fortsatte.
Det skal ikke forstås, som at jeg accepterer at en besætning får en øl, men det virker som om man er gået efter en ydmygelse af HELE besætningen..og det synes jeg burde været undgået...Det kunne være gjort smartere..
Hilsen Ole
Det høres ut som en daglig foreteelse Cockpitview ..... Er det på grunn av denne infoen du også bruker dette nic'et?
Hvordan vet du det og hvor har du infoen fra, samme som over??
Øhhh.... hva baserer du dette på? Var du sammen med de kanskje?
Det er helt uakseptabelt å møte unykter på jobb men dette hender faktisk svært sjeldent selv om Cockpitview tror han vet bedre .... Systemet fanger opp de som er ute og "kjører" , ikke bokstavligog tar hånd om det i henhold til de regler som er satt opp i arbeidslivet. De som alikevel ikke får kontroll over livet sitt får sparken.
Greit å kommentere en slik sak som selvfølgelig skal hauses opp i media men å komme med masse udokumentert fjas bør man holde seg for god til.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.