CPH-TRD (via KRS) WF267

peterfox

Peter Fox
Hei,
Tragiske saker for "trønder-bataljonen".
Ja jeg vet det er tirsdag, og kanskje den dårligste fly-dagen i hele verden.

Ankom med SQ 352 SIN-CPH, hadde opprinnelig en decent connection CPH-KRS, men denne ble kansellert, og alternativet var faktisk ikke særlig bedre med SK via OSL.

Etter ca 8 timer i CPH-EBG lounge ble vi loset ombord i propell maskinen til Sørlandets hovedstad. Skipperen var en gammel kjenning, og i annonseringen klarte ha å lure inn at vi ville lande TRD etter ca 2:10, dette var bare "toll", men lagde ganske morsom stemning i cabinen.

Da vi landet KRS, var det tømming av fly, tax-free, toll og ny-innsjekk for gutta til TRD.
Lite logisk spør du meg.
Er dette bare for å plage folk, eller er det "gearet" revenue management ??
 
Siden det er en innlandsflight KRS-TRD så må alle som kommer fra CPH og skal videre tollklareres.
Og siden pax da har tatt i bagasjen sin så må de gjennom en ny runde med innsjekk og sikkerhetskontroll.

Det er hverken for å plage folk eller å tjene mer penger. Det er bare upraktisk.
 
Hei,
Tragiske saker for "trønder-bataljonen".
Ja jeg vet det er tirsdag, og kanskje den dårligste fly-dagen i hele verden.

Ankom med SQ 352 SIN-CPH, hadde opprinnelig en decent connection CPH-KRS, men denne ble kansellert, og alternativet var faktisk ikke særlig bedre med SK via OSL.

Etter ca 8 timer i CPH-EBG lounge ble vi loset ombord i propell maskinen til Sørlandets hovedstad. Skipperen var en gammel kjenning, og i annonseringen klarte ha å lure inn at vi ville lande TRD etter ca 2:10, dette var bare "toll", men lagde ganske morsom stemning i cabinen.

Da vi landet KRS, var det tømming av fly, tax-free, toll og ny-innsjekk for gutta til TRD.
Lite logisk spør du meg.
Er dette bare for å plage folk, eller er det "gearet" revenue management ??

Dette er akkurat den samme måten oss folk fra provinsen blir plaget på på OSL hver gang vi må innom der på vei hjem fra utlandet. Ikke noe unormalt i det.
 
Back
Top