Alert CPH lukket p.g.a. droner

oy-viv

ScanFlyer Silver
Kastrup er p.t. lukket p.g.a. droner i nærheden, alle indgående fly diverter!
Jeg er på Clarion i Kastrup; min rejse i morgen tidlig er sikkert i farezonen!
Min kilde er Ekstrabladet.
Edit.:
Der er endvidere info på FR24 X!

Indtil videre er 35 fly fra diverse selskaber diverted til bl.a. GOT/BLL/AAR og AAL.
Jeg har ikke været i terminalerne, da politiet er “massivt” til stede, ifølge kilder.
Indtil videre er CPH lukket indtil 23.00 utc.

Last edited:
Massehysteria. Dette er mest sannsynlig stjerner og planeter. Merkelig hvordan vi nordboere glemmer at de finnes når høsten kommer.

På tide å sette korken på flaska og legge seg nå…
Dette skjer hvert år. Politi er ubrukelig for å se hva som er droner.
Uten radar er det stjerner og planeter som vanlig.
Her på Arlanda.

Norge

USA

Dette har jo pågått ganske lenge også. De rapporteres fortsatt om droner i lufta, over to timer etter at flyplassen ble stengt.

Ved noen tilsvarende hendelser i Tyskland ble vel et skip antatt å ha fungert som base for dronene:
Men enda har ingen klart å filme disse dronene.
Man klarer jo å filme starlink satelitter med mobilkamera. Disse dronene blinker med lysene visstnok. Burde være lette å få på film.
Tror dessverre dette er kun stjerner og panikk.

Man klarer jo å filme starlink satelitter med mobilkamera. Disse dronene blinker med lysene visstnok. Burde være lette å få på film.
Javel. Du skal få lov til å tro hva du vil.

Tror du bør la være å komme med mer synsing uten snev av troverdighet. Med så mye sikkerhetssystemer og teknologi det er i luftfarten vil jeg tro noen vet betydelig bedre enn dine påstander.

Tror du bør la være å komme med mer synsing uten snev av troverdighet. Med så mye sikkerhetssystemer og teknologi det er i luftfarten vil jeg tro noen vet betydelig bedre enn dine påstander.
Fakta er at mennesker ikke klarer å skille om punktlyskilder i mørket er 50m, 1km eller et par lysår unna.

Trumpfact .. ;)

Våre venner i øst eksprimenterer og leker seg med sivile mål. Men en dag leker de seg ikke lenger .....
Russerne er noe idioter. Men selv de har bedre ting å foreta seg enn å leke gjemsel over CPH og OSL utenfor rushtid.

Politiet i København visste hvertfall ingenting på pressebriefen nå 0130.
Kun 2-3 droner som er borte sporløst. Ingen film, bilder etc. Ny pressebrief kl 7.

Russerne er noe idioter. Men selv de har bedre ting å foreta seg enn å leke gjemsel over CPH og OSL utenfor rushtid.

Politiet i København visste hvertfall ingenting på pressebriefen nå 0130.
Kun 2-3 droner som er borte sporløst. Ingen film, bilder etc. Ny pressebrief kl 7.
Politiet sagde, at “de ikke vidste noget”; du er vel ikke så naiv, at du tror at politiet fortæller alt?

Dårlig forsøk på troll? De har da radar som ser dronene…

Back