• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Columbia SC, loerdag ...

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Et par smaa fra dagens utflukt. 500 miles paa landeveien og godt og varmt .. Saa naa er jeg ajour med Kommisjonen ...

Foerst dagens doning:
001.jpg

Vi opererte fra Eagle Aviation:
002.jpg

Lite annet enn smaafugler aa se. Unntaket var frakterne .. UPS hadde baade A300 og DC-8 parkert paa den andre siden av feltet.
003.jpg

Disse to smaafuglene er til salgs og har visst vaert det en stund. De ble operert av ACA (moderselskapet til Independence Air) og eies av Wachovia Bank. Hm - det er jo banken jeg har konto i, jo!!
004.jpg

Replying to Topic 'Columbia SC, loerdag ...'

:devot: Endelig en ny billedserie fra MOW. Kom med flere...

kjekke å se bilder fra kjente trakter :) Må være vanskelig å selge 32 seters jetfly (sjøl om de er fin da!)

Når jeg var i MYR for 14mnd siden sted det vel over 30 parkerte 328jet, alle eid av banken der.

Jøss, jeg ville tro 328jet'en er populær og lett og selge??

Det er da vitterlig en svært kurrant maskin det er det ikke?

Den er for liten. Alle jets med under 70 seter er omtrent umulig aa bli kvitt. Du er noedt til aa ta hoey pris for at driften skal loenne seg, saa da faller store deler av markedet (LCC'ene) automatisk fra ...

Back