Colorado boy (6) floats away... i hjemmebygd UFO-ballong!

6 åring i løpsk heliumballong

Nå svever ballongen, som ligner en flygende tallerken, rundt flere hunder meter over bakken. Den kan gå så høyt som 10.000 fot, eller rundt 3.000 meter, ifølge flere kilder.

Dette kan jo ikke gå bra.

Direkte på Nyhetskanalen nå!

Sannsynligvis det som har skjedd .. CNN driver og regner på dette og mener at ballongen hade en lift på rundt 100 pund - og at det dermed er lite sannsynlig at den kunne fly avgårde på denne måten med ungen ombord .. la oss håpe at de har rett og at han bare har gjemt seg ..

Ut i fra Mythbusters sitt eksperiment med ballonger og unger så vil jeg vil tro at foreldre hadde lagt merke til hele lastebillasset med tåteflasker med helium som måtte til for å få nok ballonger til å løfte en unge. Jeg tenker ungen er gått i skjul...

-A

Ut i fra Mythbusters sitt eksperiment med ballonger og unger så vil jeg vil tro at foreldre hadde lagt merke til hele lastebillasset med tåteflasker med helium som måtte til for å få nok ballonger til å løfte en unge.

Mythbusters brukte i følge Yahoo! answers 3500 "party"-ballonger på å løfte en 4-åring. Denne ballongen var i følge CNN 20ft x 5 ft, og så ikke ut til å være spesielt full av helium. Tviler på at den kunne løfte spesielt mye og neppe en 6-åring.

Nå sier det at det var en boks under ballongen som gutten klatret inn i .. og boksen falt av på ett eller annet tidspunkt ... høres IKKE bra ut ..... :(

Litt ubegripelig hva verdens medier finner på å sette på topp av dagsorden.. Nå snakkes det om at det hele kan være et PR-stunt. Jeg får virkelig håpe det, så kan mediene gå litt i seg selv ift hva man prioriterer av stoff. :old

Litt ubegripelig hva verdens medier finner på å sette på topp av dagsorden.. Nå snakkes det om at det hele kan være et PR-stunt. Jeg får virkelig håpe det, så kan mediene gå litt i seg selv ift hva man prioriterer av stoff. :old

Hørte på BBC i dag at foreldrene ringte den lokale TV-stasjonen FØR de ringte politiet....

Back