CO endrer nå alt minst to ganger i uka de siste to ukene på en tur vi har booket til Florida i feb-mars. Holder konstant øye med bookingen. Intet gærnt , men en kan bli surrete i hue av mindre ( juleøl i dag:drunk: )
Reisen er OSL-EWR-FLL/RSW-EWR-OSL.
Tidligere i høst endret de flytidene flere ganger på EWR-FLL slik at vi måtte ta senere fly enn først booket. Så endret de RSW-EWR i høst to ganger. OK, never mind.
Siste to ukene endret de RSW-EWR to ganger til på flytiden, siste gangen endret de fra 735 til 733 som overrasket meg siden jeg leste at de tok 733 ut av service.
Fra i går til i dag har de endret nok en gang flytidene på EWR-FLL og nå byttet fra 738 til 753 !! RSW-FLL endret flytiden litt, MEN fra 733 til 738 !
Siden de har økt flystørrelsen på disse to avgangene er det vel naturlig å gjette at de har redusert noen flyginger ?
TOPP UANSET FRA CO ER AT DE HAR FLYTTET KREMSETENE VÅRE HELE TIDEN, SLIK AT VI FORTSATT HAR DE BESTE I HUSET !:exclaimation:lol:
Tror Martin nevnte dette tidligere og jeg også har erfart det ..:exclaimation
Så minst fire endringer de to siste ukene. Dette må sikkert forplante seg igjennom hele systemet slik at de fleste som allerede har CO bokinger inneriks i vinter bør ta en titt... Til syvende og sist parkerer de vel en masse fly, Dag ?? Er du med.. ??
Eneste med null edring siden bookingen er HNL....
Tror Martin nevnte dette tidligere og jeg også har erfart det ..:exclaimation
Mye enklere enn å ringe, men of course man har Stefan...:exclaimation![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.