CO fornøyd med OSL-EWR

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date
Replying to Topic 'CO fornøyd med OSL-EWR'

Originally posted by GFL

DY: Hvordan du den prisen med AA (widerøe)

Regner med du lurte på hvordan jeg fikk den prisen med AA, og det stemmer at jeg søkte på www.wideroe.no

Jeg skal til NY om en måned og fikk billett med LH på deres nettsted lufthansa.no til 2420 + skatter. Totalt 3376.
Ikke verst det heller..

Tror faktisk continental kunne opprettholdt daglige avganger til EWR året igjennom,hvis de hadde vært flinkere til å reklamere for sine ruter til varmere strøk i både USA og mellom Amerika ut ifra EWR.

Originally posted by GFL

Mye som slår AMS, jeg mener bl.a LHR har endel spennende!!

Spotterfasilitetene på LHR er vel nokså begrensede på selve flyplassen iallefall. Både AMS og FRA er jo eldorado i forhold til LHR (da tenker jeg primært på hobbyspottere som meg selv, som kanskje ankommer flyplassen litt vel tidlig før flyavgang....).

jy

Originally posted by LCH78

Som jeg sa da jeg ankom Spotterterrasen på AMS: Oslo er ingenting etter dette ja.. (og da speidet jeg utover 747, 767, 777, MD11, DC10, A330 og 737 :))

Tre bokstaver til deg: CLK. Der var det variasjon, og usiktsmuligheter. For ikke snakke om arkitektur. Om noen uker handler jeg D70, og så snart jeg får kommet meg hjem fra Arfika så skal jeg til CLK og ta bilder :)

Originally posted by TOS

Originally posted by GFL

Mye som slår AMS, jeg mener bl.a LHR har endel spennende!!

Spotterfasilitetene på LHR er vel nokså begrensede på selve flyplassen iallefall. Både AMS og FRA er jo eldorado i forhold til LHR (da tenker jeg primært på hobbyspottere som meg selv, som kanskje ankommer flyplassen litt vel tidlig før flyavgang....).

jy

Nå snakker jeg som en flyfotograf da :D Da må vi ut til rullebanene og knipse...

Back