Originally posted by EB
Hvorfor er det aldri noen norsk representant som uttaler seg fra CO?
Originally posted by EB
Hvorfor er det aldri noen norsk representant som uttaler seg fra CO?
Originally posted by CK
jeg er litt overrasket over at CO i Norge kun markedsfører ruten som direkterute til New York og ikke spille på sitt enorme rutenett via EWR til en masse byer i USA og Mellom-Amerika. Det er jo dét som er COs STORE styrke, og en av årsakene til at de kan får det til der SAS ikke kunne.
Originally posted by CK
jeg er litt overrasket over at CO i Norge kun markedsfører ruten som direkterute til New York .
Originally posted by CK
litt kortsiktig og gammeldags yield management, MOW. Det vi nå konsentrerer oss om i bransjen er det vi kaller revenue management, altså å sikre maksimale inntekter. Fokus er på å få mest mulig penger ut av passasjeren, og selv om en lokalpax OSL-EWR kan gi mere penger på den strekningen enn en som skal fly OSL-IAH, så vil totalbeløpet ofte være større. Dette gjelder når det er ledig plass EWR-IAH. Dersom de klarer å fylle hele kjærra med lokal-pax, bør de få en større maskin på ruten slik at de har plass til connections.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.