CNN: Verdens ti beste flyplasslounger

FlightDeck

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
1. Virgin Atlantic JFK Clubhouse, John F. Kennedy International Airport, New York
2. British Airways Concorde Room, Heathrow Airport
3. Etihad's Diamond First Class Lounge, Abu Dhabi International Airport
4. Finnair Lounge, Helsinki Airport
5. Lufthansa First Class Terminal, Frankfurt Airport
6. The Pier, Hong Kong International Airport
7. Qantas First Lounge, Sydney Airport
8. Qatar Airways Premium Terminal, Doha International Airport
9. Singapore Airlines SilverKris Lounges, Singapore Changi International Airport
10. Swiss Lounge, EuroAirport Basel Mulhouse Freiburg

http://edition.cnn.com/2012/08/17/travel/worlds-top-airport-lounges/index.html?hpt=hp_c2

Så hva er det som gjør Club house på JFK bedre enn Lhr? Og trodde HEL loungen var stusselig nå som SPA anlegget er stengt? Trodde også at bra mat og vin kostet penger der?

Saa Singapore Private Room og Thai's Royal First lounge er ikke med paa listen en gang?

I tillegg trenger man en solid omrokkering paa listen

Whatever.. Humbug..

Saa Singapore Private Room og Thai's Royal First lounge er ikke med paa listen en gang?

I tillegg trenger man en solid omrokkering paa listen

Whatever.. Humbug..

Thai Royal First i BKK? Nå har ikke jeg vært på mange nok til å komme med noe fornuftig her, men om resten er på nivå med FCT, Concorde Room og Qantas First synes jeg vel ikke den hører hjemme?At FCT er så langt nede virker også merkelig sett utifra nivået av skryt den har fått av DM-gutta.

Mdn alltid gøy med lister da.

Personlig liker jeg Galleries First hakket bedre enn Concorde Room, men det er vel fordi jeg foretrekker å gå å ta det jeg vil ha, istedenfor å måtte vente på en kelner som ikke dukker opp allikevel. Men smaken er vel som baken.

Hvordan er EWR loungen når man reiser business? Skal hjem med SK908 i ettermiddag og regner med jeg har adgang?!

Hvordan er EWR loungen når man reiser business? Skal hjem med SK908 i ettermiddag og regner med jeg har adgang?!
Helt ok. Sitter ganske tettpakket, og er man sen til loungen er den ofte full og uten ledige sitteplasser. Ofte mye LH-pax i SAS-delen av loungen også.

Adgang med Business-billett, ja.

Personlig liker jeg Galleries First hakket bedre enn Concorde Room, men det er vel fordi jeg foretrekker å gå å ta det jeg vil ha, istedenfor å måtte vente på en kelner som ikke dukker opp allikevel. Men smaken er vel som baken.

Enig i det, men den var liksom ikke der.

Back