• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Cimber Sterling legger ned Billund-Stavanger

FlightDeck

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Cimber Sterling legger ned ruten mellom Billund og Stavanger med virkning fra 29. mars d.å. Ruten ble åpnet for et år siden med fire ukentlige rundturer, men antallet flyvninger ble senere redusert til to rundturer.
 
Det var synd. Da var det slutt på CRJ igjen på Sola. (Heldigvis kommer SAS snart) Ubrukelige rutetider og sterk konkurranse fra DAT er nok mye av årsaken til at Cimber ikke gjorde det så bra.
 
Cimber Sterling legger ned ruten mellom Billund og Stavanger med virkning fra 29. mars d.å. Ruten ble åpnet for et år siden med fire ukentlige rundturer, men antallet flyvninger ble senere redusert til to rundturer.

Hva er egentligt kilden din FlightDeck?
 
Jeg prøvde å se etter på boarding, men fant det ikke. Men der har du jo link så da er vi enige.
 
Fant det i rutetabellen - skulle hjelpe moren min med en bestilling, men ser at Boarding.no allerede har skrevet om det. Da er i alle fall kildene i orden!
 
Det var synd. Da var det slutt på CRJ igjen på Sola. (Heldigvis kommer SAS snart) Ubrukelige rutetider og sterk konkurranse fra DAT er nok mye av årsaken til at Cimber ikke gjorde det så bra.

Det er nok mye av årsakene du lister opp her.
Skal det være noe fornuft å fly denne strekningen må det være en morgen og kveldavgang i hver retning.
Har fløyet et par ganger BLL-SVG med denne ruten ; første turen min var det 2 mann ombord neste tur var det 5 mann.
Det blir ikke butikk av slikt.
 
Back
Top