• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

– CIA-fly på Evenes

THS

ScanFlyer Silver
– CIA-fly på Evenes

Ifølge kanadiske myndigheter har et CIA-fly med registreringskoden «N85V» vært på Evenes lufthavn. For Avinor er dette ukjent.

http://www.fremover.no/lokale_nyheter/article1845114.ece

Kanskje tårntobiassene på Evenes har "glemt" å logge flyet? :p

Replying to Topic '– CIA-fly på Evenes'

N85V blokkerer antagelig reg'en sin .. jeg kan ihvertfall ikke finne noen bevegelser paa den i USA de siste 6 maanedene. Den eies av Wells Fargo - saa jeg stiller meg tvilende til at den har vaert brukt av CIA. Ser imidlertid i Ny Tid at flere Wells Fargo-fly er blandet inn .. who knows ...

Jeg har i alle fall ikke sett det flyet før!

N85V

...men kunne vel ikke sagt det om jeg hadde sett den:spin:

Originally posted by catocontrol

Jeg har i alle fall ikke sett det flyet før!

N85V

...men kunne vel ikke sagt det om jeg hadde sett den:spin:

"I can tell you, but then CIA have to kill you....or me" :smokin

CIA har da vært mange ganger på flere av flyplassene våre. Noe av det første jeg lærte var at alle mystiske fly med amerikansk reg skal man kreve cash kontant av. For hvis de drar sin vei får man aldri pengene sine...

En dato hadde hjulpet.

Forøvrig: Hvis Ole har sagt det så må det jo være sant.

:lol

Back