Jeg byttet fly på CDG i forrige uke, og jeg var virkelig imponert over hvor bra flyplass det var. God skilting, og mange informasjonsskjermer. Air France hadde mange uniformerte ansatte som guidet folk rundt i terminalene. Jeg byttet fly fra terminal 2D til 2F, og jeg ble imponert over hvor lekker flyplassen var, og hvor greit det gikk å bytte fly (Selv om jeg bare hadde 55 minutter mellom flyene, og flyet inn var en halv time forsinket).
Jeg har mange ganger lest hvor forferdelig CDG er, og jeg har absolutt ingen forståelse for dette. Det eneste jeg synes er litt rart er at det ikke finnes noen airside forbindelse mellom terminalene 2D og 2F, men sikkerhetskontrollen i 2F hadde svært god bemanning, så dette var heller ikke noe stort problem.
Generelt: en stor opptur!
Jeg har mange ganger lest hvor forferdelig CDG er, og jeg har absolutt ingen forståelse for dette. Det eneste jeg synes er litt rart er at det ikke finnes noen airside forbindelse mellom terminalene 2D og 2F, men sikkerhetskontrollen i 2F hadde svært god bemanning, så dette var heller ikke noe stort problem.
Generelt: en stor opptur!