Hej, Glenn!
Flydde med de for noen år siden (2007/2008?) på ruten OSL-LHR-HKG-BKK og tilbake (BA OSL-LHR riktignok

). Dette var da de startet med oppgraderingen av produktet sitt så det var ikke mange fly som enda hadde fått de nye setene, men på hjemreisen fikk vi et av de oppgraderte 744'ene dems og de var helt greie. Det beste var det nye AVOD systemet dems som jeg syns var VELDIG bra!!! Masse filmer, tv-serier, dokumentarer og musikk som holder deg underholdt hele veien
Setene derimot var jeg ikke særlig fornøyde med. Den "nye" måten å legge ned seteryggen på gjør at benplassen minker, ikke noe særlig på en 13 timer lang flytur

Selv om Cathay Pacific er et 5* selskap, syns jeg ikke servicen var noe spesielt hyggelig eller ut over det vanlige på LHR-HKG og HKG-LHR ruten. Hadde kanskje litt for høye forhåpninger ettersomm de hadde fått 5* av Skytrax. Men de var helt greie, ikke noe mer.
På ruten HKG-BKK ble både lillebroren min og jeg skikkelig kvalme (nesten 14 timer i fly) og orket ikke spise noe av maten, så flyvertinnen spurte om vi ville ha en is istedet. Vi takket først nei, men hun insisterte på at vi skulle ha

Syns dette var hyggelig og isen hjalp faktisk litt!
Selv om servicen og setene på de lengste rutene ikke var helt 5*, ville jeg gjerne reist med de igjen, ingen tvil. Hvertfall da de har såpass lave priser!