• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Carpatair, Iberia, Croatia og nattvisitt fra Air Malta

Der hadde vi enda et bilde av Tu'en ;)

Virker som du alltid er på rett sted til rett tid :) Supre bilder!

Flotte bilder som alltid :up:
Kan jeg spørre hvor mange timer i uken du tilbringer rundt osl?

Flotte bilder som alltid :up:
Kan jeg spørre hvor mange timer i uken du tilbringer rundt osl?

:) Det blir fort et par timer i uka :) .........eller om dagen?
Fort å stikke innom når det er så kort vei :)

Takk for hyggelige tilbakemeldinger :)

:) Inger

Travel Service Prague <3 You-bildet du har tatt er faktisk av dimmeflyet våres. Ser det er tatt 17. Juli, som var min dimmedato. Trist å fly for siste gang fra Kirkenes.

Travel Service Prague <3 You-bildet du har tatt er faktisk av dimmeflyet våres. Ser det er tatt 17. Juli, som var min dimmedato. Trist å fly for siste gang fra Kirkenes.

Skulle gjerne hatt et bedre bilde av det :)
Så det i lufta fra veien, men kunne ikke stoppe og ta bilde pga biler både rett etter og imot :(

Sikkert litt rart å dimme ja, har to som har vært på Setermoen, og det var nok litt vemodig å dra hjem :)

:) Inger

Back