Canon EOS 5D MKII

TobyAllan

PROFIL IKKE AKTIV
Hei kjøpte EOS 5D MKII for litt over en måned siden, idag på fotosession, valgte kameraet at ta kvelden, først kom der en rar lyd fra kameraet, og så var det slutt, ikke noe display eller noe som fungerer, prøvde at bytte batteri, det hjalp ikke, "bra at jeg hadde min gamle 350D med som reserve", har noen her opplevet det samme, at kameraet simpelthen plutselig dør, om man kan si det sånn ??

har levert kameraet til butikken idag, de hadde ikke hørt om dette før, de mente den måtte sendes inn til reperasjon, men tror nu jeg skal prøve at kreve ett helt nytt kamera, kameraet har bare tatt 600 bilder, så det er jo ikke det som kan være problemet??

hører gjerne fra andre brukere hvis i har opplevet problemer med 5D MKII modellen også ?

MVH Torben:headbang

Jeg har hørt om flere ustabile Canon-modeller opp igjennom, men har da normalt kommet seg igjen iløpet av kort tid. Du får ha lykke til og håper på at det skal greie seg..

Skulle det mot formodning ikke ordne seg, har Nikon noen flotte modeller som aldri svikter deg :p
(sorry, måtte bare...håper det ordner seg ;))

Haha! Skal du ha noe som kan regnes som bedre/fullverdig alternativ til 5D må det bli D700...

Haha! Skal du ha noe som kan regnes som bedre/fullverdig alternativ til 5D må det bli D700...
Ehh, akkurat.
Alltid praktisk å sammenligne epler med andre epler.
Du jobber kanskje i fotobutikk du?:colgate:

Hvis du "hater" det nyinnkjøpte kameraet og ønsker å kvitte deg med den vet jeg om en som har liiiitt lyst på den. Heve kjøpet får du nok ikke før den har vært på rep. mer enn 2 ganger for samme feil. Håper det "årnær sæ".

Skulle det mot formodning ikke ordne seg, har Nikon noen flotte modeller som aldri svikter deg :p
(sorry, måtte bare...håper det ordner seg ;))

HAHA hva var du skrev i sms'en, du krysset fingre hver gang du bruker din Nikon haha, Men alle tester viser jo at Canon er kongen så, tror jeg holder meg til den haha :)

Hvis du "hater" det nyinnkjøpte kameraet og ønsker å kvitte deg med den vet jeg om en som har liiiitt lyst på den. Heve kjøpet får du nok ikke før den har vært på rep. mer enn 2 ganger for samme feil. Håper det "årnær sæ".

Nei Cato jeg hater det ikke, bare når sånt skjer, blir man litt Pissed for at si de rett ut, tok frem min gamle 350D og fortsatte jobben, så reddet dagen, men vil jo helst bare bruke 5D'en, så du skal ikke ha nytt kamera :) du får kjøpe selv hehe

HAHA hva var du skrev i sms'en, du krysset fingre hver gang du bruker din Nikon haha, Men alle tester viser jo at Canon er kongen så, tror jeg holder meg til den haha
Pokker, glemte SMS'en :headbang :lol:
Jaja, denne tråden har nok potensiale til å bli evigvarende, men skal ikke helle mere bensin på bålet.
Jeg får heller kose meg med med mitt Nikon som STARTER HVER GANG jeg trykker power-knappen :colgate:

Pokker, glemte SMS'en :headbang :lol:
Jaja, denne tråden har nok potensiale til å bli evigvarende, men skal ikke helle mere bensin på bålet.
Jeg får heller kose meg med med mitt Nikon som STARTER HVER GANG jeg trykker power-knappen :colgate:

Bare vent jeg kommer sterkt tilbake. når drar du opp på vollen i morgen ?

Back