Hei kjøpte EOS 5D MKII for litt over en måned siden, idag på fotosession, valgte kameraet at ta kvelden, først kom der en rar lyd fra kameraet, og så var det slutt, ikke noe display eller noe som fungerer, prøvde at bytte batteri, det hjalp ikke, "bra at jeg hadde min gamle 350D med som reserve", har noen her opplevet det samme, at kameraet simpelthen plutselig dør, om man kan si det sånn ??
har levert kameraet til butikken idag, de hadde ikke hørt om dette før, de mente den måtte sendes inn til reperasjon, men tror nu jeg skal prøve at kreve ett helt nytt kamera, kameraet har bare tatt 600 bilder, så det er jo ikke det som kan være problemet??
hører gjerne fra andre brukere hvis i har opplevet problemer med 5D MKII modellen også ?
MVH Torben:headbang
har levert kameraet til butikken idag, de hadde ikke hørt om dette før, de mente den måtte sendes inn til reperasjon, men tror nu jeg skal prøve at kreve ett helt nytt kamera, kameraet har bare tatt 600 bilder, så det er jo ikke det som kan være problemet??
hører gjerne fra andre brukere hvis i har opplevet problemer med 5D MKII modellen også ?
MVH Torben:headbang