"Businessclass" på SAS til HEL.

joamykle

ScanFlyer Blue
"Businessclass" på SAS til HEL.

Har akkurat bestilt en tur for meg og en kompis til Helsinki på C klasse med SAS til uken. Når jeg skulle velge seter på A321 som tar oss fra CPH-HEL ser jeg at det ikke finnes 1 A og C, men at det i steden er meget stor plass foran sete 2 A og C. Er det noe "lureri" med dette, eller er det bare ekstremt god benplass her?

Flyr forøvrig B737 fra HEL-ARN hjemover, her ble setene 1 A og C valgt, hvis ikke noe her har noen lure innspill ;)

(forøvrig tar jeg imot hotelltips i sentrale Helsinki med takk!!)

Joachim

Re: "Businessclass" på SAS til HEL.

Har akkurat bestilt en tur for meg og en kompis til Helsinki på C klasse med SAS til uken. Når jeg skulle velge seter på A321 som tar oss fra CPH-HEL ser jeg at det ikke finnes 1 A og C, men at det i steden er meget stor plass foran sete 2 A og C. Er det noe "lureri" med dette, eller er det bare ekstremt god benplass her?

Ikke noe lureri eller ekstremt god benplass, men et toalett for Business som er like stort som på langdistansemaskinene til SAS.

Akkurat, takk for det! Er det sånn da at 1 D/F er bedre seter enn A/C, eller er dette et fett?

Hotell Kamp så veldig bra ut, men litt over det budsjettet vi tenkte å bruke på hotell! Ser det er et par Radisson Blu i sentrum, ser ut til at vi ender på en av disse...

Akkurat, takk for det! Er det sånn da at 1 D/F er bedre seter enn A/C, eller er dette et fett?

Hotell Kamp så veldig bra ut, men litt over det budsjettet vi tenkte å bruke på hotell! Ser det er et par Radisson Blu i sentrum, ser ut til at vi ender på en av disse...

Jeg har bodd på både Royal og Seaside. Begge helt OK hoteller. Jeg tror vel at Plaza er noe mer sentralt, men både Royal og Seaside er en kort spasertur unna sentrum.

Havde selv AC-sæderne til LHR for nyligt og vil foretrække dem fremfor DF, hvor man kan sidde og kigge på toiletdøren.

Men i virkeligheden ville jeg nok foretrække 2DF, så man undgår bord i armlæn (som ALTID er lidt i stykker). AC givet dog en meget privat fornemmelse.

Back