Novair ScanFlyer Gold 24 Sep 2009 #1 Her kommer et lite utvalg av mine bilder fra "plattformen" på OSL mm. Et flott sted dere har fått der! NB: har rettet opp de verste oppoverbakkene, men har droppet det på de minst synbare. Vi starter det hele med LN-DYA. - Ha en flott dag videre. Last edited: 24 Sep 2009
Her kommer et lite utvalg av mine bilder fra "plattformen" på OSL mm. Et flott sted dere har fått der! NB: har rettet opp de verste oppoverbakkene, men har droppet det på de minst synbare. Vi starter det hele med LN-DYA. - Ha en flott dag videre.
Aleksander Maaland ScanFlyer Silver 24 Sep 2009 #3 Flott!:nor Har SAS ansatt spøkelser til å handle lufthansa eller?
LN-MOW Flyklapper Medlem 24 Sep 2009 #4 Aleksander Maaland said: Flott!:nor Har SAS ansatt spøkelser til å handle lufthansa eller? Click to expand... The Ghost of Future Past ... Sparekampanjen har tatt en ny vei!! :stir
Aleksander Maaland said: Flott!:nor Har SAS ansatt spøkelser til å handle lufthansa eller? Click to expand... The Ghost of Future Past ... Sparekampanjen har tatt en ny vei!! :stir
Even92LN ScanFlyer Gold 24 Sep 2009 #5 Bildene var skarpe de, men fint om man putter på litt sharpen i photoshop - ja, selv på skarpe bilder gjør det seg Fine bilder! Nattbildene var flotte!
Bildene var skarpe de, men fint om man putter på litt sharpen i photoshop - ja, selv på skarpe bilder gjør det seg Fine bilder! Nattbildene var flotte!
Novair ScanFlyer Gold 24 Sep 2009 #6 Even92LN said: Bildene var skarpe de, men fint om man putter på litt sharpen i photoshop - ja, selv på skarpe bilder gjør det seg Click to expand... Bruker ikke photoshop Takk for hyggelige tilbakemeldinger!
Even92LN said: Bildene var skarpe de, men fint om man putter på litt sharpen i photoshop - ja, selv på skarpe bilder gjør det seg Click to expand... Bruker ikke photoshop Takk for hyggelige tilbakemeldinger!
MD11 ScanFlyer Dusty 26 Sep 2009 #7 Flotte bilder dette Novair. DYA har jeg enda ikke fått "prøvd" ut men det kommer vel. Lurer på om du reiste med oss til TRD kl 2145 om kvelden, da det ble gatebytte et par ganger:lol: Last edited: 26 Sep 2009
Flotte bilder dette Novair. DYA har jeg enda ikke fått "prøvd" ut men det kommer vel. Lurer på om du reiste med oss til TRD kl 2145 om kvelden, da det ble gatebytte et par ganger:lol:
Novair ScanFlyer Gold 26 Sep 2009 #8 MD11 said: Lurer på om du reiste med oss til TRD kl 2145 om kvelden, da det ble gatebytte et par ganger:lol: Click to expand... Stemmer det ja Tenkte jeg skulle spørre om "klapp" på denne flighten, men kapteinen virket ganske så stresset .
MD11 said: Lurer på om du reiste med oss til TRD kl 2145 om kvelden, da det ble gatebytte et par ganger:lol: Click to expand... Stemmer det ja Tenkte jeg skulle spørre om "klapp" på denne flighten, men kapteinen virket ganske så stresset .