intransfer
ScanFlyer Blue
Malmö Aviation tjente 62 millioner kroner i fjoråret og deler med de ansatte. Dette gir et snitt på 35.000 kroner på hver.
hentet fra DN.no
hentet fra DN.no
Er for slike bonus som gulrot for de ansatte.Originally posted by Concorde
Braathens SAFE hadde den ordningen i mange år og det var et av høydepunktene ved årets utbetaling av bonus.
Originally posted by CK
Dette ivret jeg for i WF og SK, men det var overraskende lite interesse fra ledelsen til å gjøre noe tilsvarende.
Originally posted by KennethGS
Originally posted by CK
Dette ivret jeg for i WF og SK, men det var overraskende lite interesse fra ledelsen til å gjøre noe tilsvarende.
Ja nå ble man overasket.... ...men hva venter man vel av folk som synes et gavekort på 250,- hos Greenbasket (minus ekspedisjonsgebyr på 65,-) er en flott julegave?
...og vi som trodde julenips fra Hadeland var omtrent så lavt som det gikk an å komme....![]()
Originally posted by KennethGS
(...)
Ja nå ble man overasket.... ...men hva venter man vel av folk som synes et gavekort på 250,- hos Greenbasket (minus ekspedisjonsgebyr på 65,-) er en flott julegave?
...og vi som trodde julenips fra Hadeland var omtrent så lavt som det gikk an å komme....![]()
Originally posted by ph-ndr
I mitt firma ble det i både pose og sekk for deansatte. Jeg (som sjef) gav meg (som eneste ansatte) en uke på stranden i Australia og en tur med SQ sine nye 77W, og for at det veldedige alibiet skal være i behold så gravde jeg ca 150.000 ut av firmaets lomme og 3 uker arbeidstid for å hjelpe sykehuset "mitt" nedi Tanzania...
-A![]()