• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Brussels Airlines new business class

LNv22

ScanFlyer Gold
Er det noen som har erfaring med SN sin nye C klasse?

Jeg synes denne karen gir en interessant analyse av deres nye layout, som er staggered slik også LX har:

http://boardingarea.com/blogs/onemi...rdingarea/onemileatatime+(One+Mile+at+a+Time)

Er det andre som deler hans åpenbare negative oppfatning av SN sine nye seter i C (især i liggeposisjon), som for så vidt er like som LX sine nye?

Hvordan er ellers service, mat og drikke i SN sin C klasse, gjerne sammenliknet med LX, LH og SK?
 
Last edited:
Basert på nedenstående trip reports frister det imidlertid litt å bytte ut min kommende EWR-ARN flight med SN sin JFK-BRU flight.

Ulempen er likevel en sammenlagt lengere reisetid; i forhold till min allerede booking hos SK må jeg møte opp på JFK to timer tidligere, og jeg vil ankomme OSL omtrent tre og en halv time senere. Loungen i BRU vet jeg heller ikke mye om... Men hva gjør ikke en nerd for å teste nye produkter :P

http://www.flyertalk.com/forum/trip...k-bru-c-brussels-airlines-10jun2012-pics.html

http://www.flyertalk.com/forum/trip...-airlines-transatlantic-bru-jfk-business.html
 
Back
Top