Bruk av Eurobonuspoeng til obskure destinasjoner?

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
Begynner å få litt Eurobonuspoeng og jeg vil helst bruke poengene på å dra et sted hvor jeg ikke har vært før. Er det mulig for eksempel å reis til IPC (Hanga Roa) for bonuspoeng? Og hvordan går jeg frem? Hos SAS får jeg jo ikke engang opp destinasjonen.

Nå kjenner ikke jeg til hvordan ANA tool virker, men kan man bruke det på alle *A partnere når man skal lete etter bonusreiser? ? Er jo som robertaas sier, masse som ikke kommer opp på SAS.

Hvis Wikipedia har rett er det bare LAN (Oneworld) som flyr dit. Du må eventuelt bruke poengene til Santiago eller Lima og kjøpe vanlig billett (med mindre du har noen OW-poeng som brenner i lomma) for det siste legget.

http://en.wikipedia.org/wiki/Mataveri_International_Airport

På nettsidene til SAS er det vel bare SAS-opererte destinasjoner som kommer opp når man søker award tickets.

Hvis Wikipedia har rett er det bare LAN (Oneworld) som flyr dit. Du må eventuelt bruke poengene til Santiago eller Lima og kjøpe vanlig billett (med mindre du har noen OW-poeng som brenner i lomma) for det siste legget.
Takk, ser det er kun LAN, men har spredt OW-poengene i to selskaper og er langt unna å ha nok poeng.

Tenkte bare ta en helgetur og da tør jeg kun reise med gjennomgående billett.

Back