British Airways World Traveller Plus

larsak

Newcomer
Hei!

Jeg skal ut å reise med BA 2 ganger før jul, først til Toronto i Oktober også til Cape Town i November. Jeg har fått billett på World Traveller Plus. Er det noe her som har noen erfaringer med BA og World Traveller Plus ? Eller BA på langdistanse generelt ?

På forhånd takk

Lars-P

Du finner informasjon om World Traveller Plus her

Det ser jo behagelig ut da. Bedre enn økonomi iallefall :cool:

Da har jeg prøvd BA sin World Traveller Plus, og jeg må si at det var en ganske så god opplevelse som kan anbefales. Mine biletter ble bestillt i juli og jeg reiste nå i oktober så pris forskjellen var bare 1300 kr for tur/retur. For den summen så får du god beinplass, bredere seter, kan legge sete lengere ned enn på vanlig turistklasse, samtidig får du også gå ombord før turisklasse. Det er også uttak til strøm ved setene.

Service og mat er slik som beskrevet i Scanair Testen. Eneste jeg savnet var Cognac til kaffe'n.

Jeg gruer meg ikke til å fly London-Capetown i november lenger. Der ble prisforskjellen på 1700 kr.

Lars-P

Vi var heldige å få en aldri så liten oppgradering til world travler pluss på vei fra Barbados til London Gatwick en gang. Litt bedre seter, større seteavstand men samme mat som de lengre bak (tror jeg ihvertfall).
Selv om setene er langt fra business klasse seter, er det en ganske god forskjell. Og det er jo flott når man reiser langt. Men jeg er en kjip mann, og betaler ikke ekstra for sånnt. Jeg foretrekker å bruke disse pengene på reisemålet istede...

IMM

Back