Braathens safe B767-200 1/400

de er laget med gemini jets sin form men de er custom av BU 767 er det bare laget en stk enda men det er flere i produksjon

Ja, ser man det ja.

Custom made, og det ser man jo tydelig.

Ja, det er litt variasjon på disse modellene. Jeg var veldig heldig med min B 737-200, men jeg har sett bilder av mange custom made modeller og kvaliteten på disse er varierende.

Da blir det en total vurdering om man vil "gamble" med USD75,00. Jeg tror jeg gjør det, for alternative er fortsatt å ikke ha noen BU B 767-200 i 1:400-samlingen.

Espen

det er helt riktig som du sier disse er håndlaget og det kan være variasjon, men det er svært mange fra hele verden som bestiller fra disse to som lager disse modelene og de får veldig bra feedback, det jeg har fra dem er jeg svært fornøyd med, men det er decaler og ikke printing på dem det er det som er no dritt, men det er det som er og det kommer ikke noen printet versjon av braathens 767 så da blir det denne eller ingen

Samarbeidspartneren til Zareh benytter dekaler og derfor tviler jeg på at han fikser DY-modeller. Muligens white tails.
Jeg forsøkte meg på en bestilling av Busy Bee B 737-2R4C LN-NPB, men denne kunne han ikke lage da dekoren går i kurve nedover bakerst på flykroppen. Så han var mest opptatt av rette linjer for å si det på en måten.

Espen

Alle desse blir sent på mandag, og vanlegvis går det rimeleg fort å få modeller fra Zareh, kanskje allerede i slutten av uke eller tidleg uka etterpå...

Samarbeidspartneren til Zareh benytter dekaler og derfor tviler jeg på at han fikser DY-modeller. Muligens white tails.
Jeg forsøkte meg på en bestilling av Busy Bee B 737-2R4C LN-NPB, men denne kunne han ikke lage da dekoren går i kurve nedover bakerst på flykroppen. Så han var mest opptatt av rette linjer for å si det på en måten.

Espen

Jepp, linjene på Braathens Safe'n 767 er vel feil også. De skulle vel gått noe mer nedover i front og ikke rundt snuten sånn ...

Back