Bra lørdag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Bra lørdag

God morgen fra den blå stuen på Ris. Kaffe, papiraviser og forum. Ut å fange ingredienser til dagens brunch. Familiemiddag på Kolbotn i kveld. Bra bedre best lørdag ønskes.

Bra lørdag

God morgen fra Asker. Bra stemning og resultat på Jordal i går. Litt ymse forfallende arbeid i heimen, egne og andres barn som skal kjøres til hockeytrening, før jeg rømmer huset med nok drikke for å dra i et pokerlag. Ha en fin dag.

45bbc780a02f5369b44e1660b5bf73ea.jpg

Last edited:
Re: Bra lørdag

God morgen fra Sandefjord! Rolig morgen, men har vært våken siden 6. Minstemann er en morgenfugl av rang. Straks frokost. Eldstemann er fortsatt i drømmeland og er spent på når han kommer seg opp. Han skal på trening 12 så opp må han.

Solen skinner og temperaturen er på vei opp. Alt er til rette for en flott dag.

God morgen fra Riksen. Formen er mye bedre i dag enn i går så det går riktige veien etter onsdagens inngrep. regner med det blir løslatelse i dag. Men jeg trives så godt her at jeg har bestilt et nytt opphold om to uker. Da skal de fortsette på det de gjorde på onsdag. Nå kan de bruke drenet som ligger der så antagelig er det mye mindre ubehag neste gang enn det som det har vært denne gangen. Ingen planer er lagt for dagen naturlig nok, så vi får se hva som skjer når jeg kommer hjem. Det er alltids litt sport som en kan se på fjernsynet.

God morgen fra Sola,

Lørdags jobbing på Flymuseet har startet. Her vil det bli en stor gjeng i virksomhet som vanlig ut over dagen på de ulike prosjektene vi har.
Kom gjerne innom om du er i området.
Satser på at været holder seg som nå mens vi jobber utendørs på 6ern.
Ha en fin lørdag.

God Morgen fra Hellas!

Våknet til klokkespill fra en nærliggende kirke ved 7-tiden i dag. Hadde egentlig ikke planlagt å få med meg den nå i dag, men ettersom det ligger vakre antikke kirker så og si rundt hvert gatehjørne, er slike opplevelser ikke til å unngå dersom man vil bo sentralt her i Athen.

Har alt sjekket ut av hotellet, men har litt tid nå på formiddagen og vandrer rundt i smågatene etter en barberer som kan fikse meg litt. Det er utrolig herlig å se denne greske storbyen så smått våkne til liv på en lørdag.

Er fortsatt litt øm i nakke og muskler etter 90 minutter med sportsmassasje i går, men kroppen trengte det.

Min tid i Athen nærmer seg slutten. Reiser i ettermiddag med Aegean til Heraklion på Kreta. Min omgangskrets er ganske begrenset, men en av de få jeg omgås ofte, har hus på Kreta og har til stadighet invitert meg nedover. Det har dessverre ikke passet seg før nå. Vi blir en ganske stor gjeng som samles der og 2 av de har tidligere vært reiseledere på Hellas på 80-tallet og behersker gresk, så dette tror jeg kan bli stas!

Ha en fin lørdag!

Attachments

• IMG_0457.jpg
    IMG_0457.jpg
    114.7 KB · Views: 204
  • IMG_0461.jpg
    IMG_0461.jpg
    175.3 KB · Views: 201
Last edited:

God morgen fra Lillestrøm. Straks settes GPS'en på Sverige for å besøke Svigers. Svigermor har hengt seg opp i at jeg "ikke liker fisk". Så i dag skal hun servere torsk. Hun serverer utelukkende fisk når vi er der. Bra hun ikke har forstått at det kun er laks og makrell jeg ikke liker. :)

Hjem i kveld. Det blir best.

Oh, i dag Slapp jeg en pbot forresten. Hadde parkert horribelt for å spare "30 sekunder" i butikken. Kom ut mens pvakten stod og fotograferte bilen. La meg paddeflat og sa jeg fortjente dobbelt bot. Så sa han bare at "glem det. Det er greit, bare ikke parker sånn igjen". Det var sjukt kult gjort.

Ha en super lørdag

Last edited:

God morgen fra KSU. Her er det noe arbeid før snuten settes østover.

Registrerer for øvrig det svært sympatiske trekket med å insistere på å servere fisk, til en du tror ikke liker fisk. God tur, lykke til :)

God morgen fra Knausen. Mimosa-frokosten satt der den skulle. Kjapp tur ned på Skøyen for å rette på sleiker og deretter Bandol-date med kone i hagen. Jobbreise i morgen som alltid er lite hyggelig på en søndag, men man stiller jo opp.

Ro og orden gjenopprettet….Jacobs på Holtet har åpnet igjen - heldigvis kjører vi forbi der 3-4 ganger i uken. Vel verdt flere besøk:-)

Bra lørdag

Godt å se at du går for originalen, Martin.

Fnate - Svigerbeist er en merkelig rase. Mitt prøvde en gang å koke en side røkelaks og klaget på at det smakte salt ..

Velvel .. normal morgen her i SC. 20 grader og regn, men et lite opphold når jeg gikk med bikkjene. Som fortsatt holder seg nærme. Veldig nærme.

Planlagt hagearbeid utgår pga været. Foreløpig tar fotball tidsslotten, med mindre 'noen' finner på noe 'bedre'.

Tally ho og heia Leeds!

Ro og orden gjenopprettet….Jacobs på Holtet har åpnet igjen - heldigvis kjører vi forbi der 3-4 ganger i uken. Vel verdt flere besøk:-)

Ferskvaresjefen der heter Helene, og akkurat nå har hun tilbud på entrecôte.
Nam!

God lørdags morgen fra Santiago. Gårsdagens grilling i hagen gikk som smurt. I dag er vi bedt på både lunsj og middag, så det må bli en treningsøkt på formiddagen. Temperaturen skal opp til 25 så nå er det skikkelig vår i luften.

For ikke å snakke om P… P… P…. Den andre svarte brusen.

Men, nå må du være litt snill, for vi tjener alle på at det er konkurranse i markedet.
Og favoritt brusen til Elefanten er jo Pepsi-Cola!

Vi tjener ingen ting på at ikke CC har monopol. Tvert imot, vi tvinges til å drikke noe annet.
Det er jo helt ødeleggende for utvalg og fritt tilbud.

Du tuller nå??

Elefanten drikker begge deler. Men jeg vet ikke med pappan hans, for han er litt sær type.

EDIT: Nei, pappan hans er en fantastisk fyr (ikke noe sær).

Last edited:
Back