Bose med nytt headset

Det kan jo sikkert ha en viss betydning hvillen type støy det er snakk om? Propp vs jet?

X bruker endel batteri ??!? Jeg har hatt mine i, tjaa, ett år nå ca, og har kanskje byttet batterier 5-6 ganger. Og jeg pleier å fly en 80-100 timer i måneden.

Og i tillegg så begynner jo lampen å blinke rødt ihvertfall 1 uke før batteriene kutter ut uansett, så å gå tom for strøm har jeg aldri opplevd med dem.

Eneste "negative" jeg har å utsette er at den grønne lampa som blinker er veldig sterk, og i 737en blir den boksen hengende i hodehøyde på siden av meg, så på natten så hender det at jeg synes den er litt brysom. Jeg har store planer om å kutte ene beinet til den lysdioden og lodde på en motstand slik at lyset blir svakere, men jeg har foreløbig ikke kommet så langt :)

Kan dimmes da!! dobbelklikk på brytern:)

Haha, jeg gremmes. Av og til lønner det seg tydeligvis å lese bruksanvisningen, selv på relativt enkle produkter.

Tipset ditt virker (selvfølgelig), og det hjelper endel ser det ut til. Skal teste når jeg er på jobb igjen, og se om det ikke hjalp betraktelig.

Back