Boris Force One...

Turtle

ScanFlyer Silver
Jadda, da har fyren med gulvmopp-sveis fått seg Brexit fly så nå skal alt bli så mye bedre! :rolleyes:

30048856-8459719-image-a-40_1593094356255.jpg

Fritt fra blekka Daily Mail og artikkelen som omhandler det hele finnes her:

https://www.dailymail.co.uk/news/article-8459719/Boris-Johnsons-RAF-Voyager-plane-takes-air-new-900-000-patriotic-paint-job.html

Jeg kan kun be om unnskylding for den forferdelige websiden men det er kun den patriotiske delen av pressen som har publisert denne store nyheten foreløpig...

Å faen ... Så noe om dette på facebook, men trodde det dreide seg om en fotoshop-jobb -- :lol:

Jaja .. så får vi se om vi får 'patriotfarger' på de nye AF1-kjerrene også ...

Måten United Kingdom er skrevet over hele siden av skroget får meg til å tenke på diverse oljestater i midtøsten.... Men ellers er det ikke sååå ille, og mye bedre enn den grå fargen de hadde før, da ventet man jo bare på at fallskjermsoldatene skulle stå klar i døra! :P

Her oser det Austin Powers, men det hadde vært mer imponerende om det var en jumbo-jet;)

Attachments

• IMG_0873.PNG
    IMG_0873.PNG
    170.2 KB · Views: 1,170
  • IMG_0874.PNG
    IMG_0874.PNG
    117.8 KB · Views: 1,127
Last edited:
Måten United Kingdom er skrevet over hele siden av skroget får meg til å tenke på diverse oljestater i midtøsten.... Men ellers er det ikke sååå ille, og mye bedre enn den grå fargen de hadde før, da ventet man jo bare på at fallskjermsoldatene skulle stå klar i døra! :P

Jeg fikk også umiddelbart vibes fra UAE eller liknende. Vet ikke hvorfor, men ser ut til at vi ikke er alene om tanken!

Tja, eneste forskjellen er vel at de nå har lakkert om flyet til andre farger en den standard gråfargen RAF har på sine A330 MRTT.
De har jo blitt brukt til denslags i flere år, kabinen har vært slik siden 2016 hvis jeg ikke husker feil.

Last edited:
£900.000 for omlakkering, er det hva man må regne med for å fornye dekoren på en A330 på generell basis? Synes ikke dekoren på denne ser utpreget avansert ut sammenliknet med mye annet.

Dærscken! Spørs hva Elizabeth sier om dette..?

Hun spørger: “ Prime minister, may I borrow your aircraft ?” ;)

Og prinsen af Wales spørger om det samme, når han skal til
New York og tale om “ how to reduce our carbon foot print”.

( nu er det - AFAIK- i forvejen RAF, der leverer flytransport til de
højt rangerende i det britiske kongehus.....)

Hun spørger: “ Prime minister, may I borrow your aircraft ?” ;)

Og prinsen af Wales spørger om det samme, når han skal til
New York og tale om “ how to reduce our carbon foot print”.

( nu er det - AFAIK- i forvejen RAF, der leverer flytransport til de
højt rangerende i det britiske kongehus.....)

Det er 32 (The Royal) Squadron som gjør det. Det har de holdt på med siden 1944.

Men når man har en prins som heter Harry, må man ha et fly som ér harry :cool:

Det er 32 (The Royal) Squadron som gjør det. Det har de holdt på med siden 1944.

Men når man har en prins som heter Harry, må man ha et fly som ér harry :cool:

Haha, Ja, jeg elsker det norske “Harry begreb”! Men nu da prins Harry
har stemplet ud af det britiske kongehus, må han nøjes med BA
F eller Business class!

Back