• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Bonusreise med BUSK

LN-FHU

Superflyer
Hei igjen

Måtte registrere meg på nytt for å få tilgang , er det nødvendig ? Kjente ikke igjen mitt
brukernavn....

Men men, har et spørsmål ;)

Jeg har bestillt en bonusreise med BUSK til neste år. Er det mulig å endre denne helt fram til avreise , eller et par dager før avreise ?

Jeg var inne på min side på Eurobonus , og da hadde BUSK plutselig endret ruten min , til et annet fly , uten at jeg hadde fått mail om det , kan de gjøre det da ?

Håper noen kan svare på det...... da blir jeg glad ( ikke så mye som skal til for å glede meg som dere skjønner :D )


LN-FHU:sarc
 
Replying to Topic 'Bonusreise med BUSK'

Originally posted by LN-FHU


Hei igjen

Måtte registrere meg på nytt for å få tilgang , er det nødvendig ? Kjente ikke igjen mitt
brukernavn....

Tja, du har kanskje fått med deg at dette er et nytt forum - scanair.no sitt eget forum. Derav behovet for å registrere seg på nytt.;)

Bonusspørsmålet kan jeg ikke svare på. Jeg har selv vært utsatt for noe liknende, men da fikk jeg e-post (og tekstmelding).

jy
 
Replying to Topic 'Bonusreise med BUSK'

Endringer på tid kan gjøres 7 dager før avreise. Avbestilling og endring av rute er ikke mulig etter at billetten er utskrevet.

Hvis du har fått nye tidspunkter i forhold til hva du har i bekreftelsen din så skal du få beskjed. Men du bør også sjekke om kontaktinfoen din er up-to-date. Det er noen endringer av rutenummer pga SAS Braathens blir et selskap, hvor rutenummeret er annerledes men tidspunktet er det samme.
 
Replying to Topic 'Bonusreise med BUSK'

foreslår at du ringer SAS EuroBonus og sjekker om du er i tvil. Men, det kan være som haien sier, at din flight har fått nytt flightnummer. Fra og med 01.01.05 heter alle norske SK-flights og alle BU-flights SK 4xxx. Mange slurver også med kontaktinformasjonen, og dersom du ikke har lagt inn rett telefonnummer eller adresse, kan du vel neppe forvente at du blir kontaktet om det skjer endinger? Og endringer skjer. Fly bytter flightnummer, flighter legges ned eller flyttes til andre tider. Derfor er det veldig viktig at rett kontaktinfo legges inn. Pax blir alltid skikkelig sure når deres flighter endres, og de ikke får beskjed. Men, alle ved vesentlige endringer (fem minutters endring av avgangstid tror jeg neppe du blir informert om) blir passasjerene kontaktet av de som utstedet billetten - om de som tok bestillingen ikke noterte ditt telefonnummer er jo dét litt surt....
 
Replying to Topic 'Bonusreise med BUSK'

Har funnet ut av det :) Det var nytt flightnr. men ,og et stort MEN , jeg var flyttet til en tidligere avgang , og jeg var ikke informert om det. Jeg har riktig kontaktadresse , tlfnr, og e-postadresse.
Når det er sagt , så ordnet jeg alt på internett, etter at jeg var logget inn på Eurobonus-sida mi. Så nå er alt i orden :D

Takk for hjelpa

LN-FHU :sarc
 
Replying to Topic 'Bonusreise med BUSK'

Originally posted by CK


foreslår at du ringer SAS EuroBonus og sjekker om du er i tvil. Men, det kan være som haien sier, at din flight har fått nytt flightnummer. Fra og med 01.01.05 heter alle norske SK-flights og alle BU-flights SK 4xxx. Mange slurver også med kontaktinformasjonen, og dersom du ikke har lagt inn rett telefonnummer eller adresse, kan du vel neppe forvente at du blir kontaktet om det skjer endinger? Og endringer skjer. Fly bytter flightnummer, flighter legges ned eller flyttes til andre tider. Derfor er det veldig viktig at rett kontaktinfo legges inn. Pax blir alltid skikkelig sure når deres flighter endres, og de ikke får beskjed. Men, alle ved vesentlige endringer (fem minutters endring av avgangstid tror jeg neppe du blir informert om) blir passasjerene kontaktet av de som utstedet billetten - om de som tok bestillingen ikke noterte ditt telefonnummer er jo dét litt surt....


Vi ringer ikke på endring av flighnummer så lenge tidene er de samme +15 min/-5 min.

Men det er som CK sier VELDIG viktig at du oppgir så mye kontakt info som mulig. Gjerne både E-mail og mobiltelefon. Dette er det enkelste for oss (snakker om å være egoist) måtene å komme i kontakt med deg. Vi sender somregel SMS med contakt oss om vi ikke får tak i deg.

(hilsen en som sitter med S/C til stadighet og VET hvor frustrerende det er å ikke få tak i folk)
 
Back
Top