Bonusreise - ende opp annet sted enn utgangspunkt

O_K_

ScanFlyer Silver
Er det noen som vet om det går ann å ta en bonusreise hvor man ikke ender opp samme sted som utgangsstedet? Jeg kunne tenke meg å reise TRD-TKU-OSL. Hjemmturen går til og med via OSL til TRD, går det ann å bare hoppe av der? Eller får jeg da "straffereaksjoner"? Synes det blir for dumt å måtte fly OSL-TRD-OSL. Jeg skal fortsette videre til PEK dagen etter med LH, med billett ut fra OSL.

Bør vel la seg gjøre, har selv med EB poeng hatt SQ inn til BNE og OS ut fra SYD..

Da har jeg kontaktet SAS igjen, om jeg skal bestille reisen med forskjellig avreise og annkomstflyplass så blir det ikke 50% bonuspoeng kampanjen lengere. Så da er spørsmålet, kan jeg bestille reisen tur-retur trondheim, og bare droppe siste turen (OSL-TRD)? Jeg må jo uansett hente ut bagasje på OSL. Er veldig lite lysten på å fly OSL-TRD-OSL på en ettermiddag jeg heller kunne vært hos mine foreldre og slappet av.

Da har jeg kontaktet SAS igjen, om jeg skal bestille reisen med forskjellig avreise og annkomstflyplass så blir det ikke 50% bonuspoeng kampanjen lengere. Så da er spørsmålet, kan jeg bestille reisen tur-retur trondheim, og bare droppe siste turen (OSL-TRD)? Jeg må jo uansett hente ut bagasje på OSL. Er veldig lite lysten på å fly OSL-TRD-OSL på en ettermiddag jeg heller kunne vært hos mine foreldre og slappet av.

Ikke noe problem. De kan jo ikke tvinge deg videre, så det er bare å ta en no-show

Back