Snakker vi om den flyplassen Ryanair flyr til for ca. 200 kr t/r inkludert alle skatter og gebyrer?Jeg havde samme problem for lidt over et år siden. Jeg gav en af mine venner en rejse til Marseille (han måtte selv betale skatter på ca 1000 kr!!!),
Snakker vi om den flyplassen Ryanair flyr til for ca. 200 kr t/r inkludert alle skatter og gebyrer?
La de gå ut. Det du får for poengene er så lite at det er liten vits i å punge ut bare for å beholde de.
Sier som Discus, bestill ev Promo Awards. Akkurat nå er Dubai kun 20.000 poeng.
Ja, jeg satt å kikka litt på det. Var faktisk ledige avganger til 20.000. Men KLM er jo drøye nok til å ta 300 euro i taxes! Ifjor var jeg i Chicago på bonusbillett med SAS, betalte under 500 kr i skatter/avgifter.
AirBaltic hadde nylig Dubai t/r til ca. 1700 kr.Ja, jeg satt å kikka litt på det. Var faktisk ledige avganger til 20.000. Men KLM er jo drøye nok til å ta 300 euro i taxes! Ifjor var jeg i Chicago på bonusbillett med SAS, betalte under 500 kr i skatter/avgifter.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.