Bonjour og god onsdag

Someone

Moderator
Staff member
Medlem
God morgen her fra Tourrettes-sur-Loup. Her nytes morgenkaffen i fred, mens hele bølingen er med farfar til bakeren. Marked her i dag, så da ender vel noen opp med noe greier, jeg derimot gleder meg mest til turen til den lokale slakteren. Ha en fin dag.

God morgen fra kontoret. Gymmet fikk virkelig bein å gå på i dag tidlig og satser på å nå en levelig temperatur ganske snart. Ble ni til bords i går og Knausens drømte lasagne fikk god score

Faktisk null planer for kvelden.. Deilig.

God morgen fra Kongsberg. Her starter dagen med litt blodprøver på sykehuset. Ikke så mye planer ellers uten om litt bridge spilling og selvsagt å se Salzburg - Brann på fjernsynet.

Glad formiddag fra toppen av Oslo. Skal se jeg får et nytt syn på livet når nevøen komme r med de nye brillene fra Italia...herlig med besparelse på over kr 10.000,- (flybillettene blir liksom gratis da) Nå 2. dag med full jobb - synes jeg takler det ganske greit - digger at det regner - sover godt og det er kos med stearinlys.

God dag fra fbu. En gym på en jobb skal snart oppsøkes selv om det er ferie. Er redd jeg får kjørt meg mer en gymmet. Gjøre et forsøk på å få med arvinger, men det er skummelt med gym når andre er der...Skal eller sette opp et fotballmål og lage kyllingvinger med min nye spesialkrydderblanding.

God formiddag fra Hamburg. Innlosjert på Prize by Radisson i St.Pauli. Dette skal vel være Radisson sitt budget brand, og må si det innfrir. Enkel standard, men lyse fine farger på rommene og alt er nytt og fresht. Under tusenlappen inkl frokost er klart godkjent. Sjekket både Uber og Bolt for transport fra flyplassen, men ingenting å spare i forhold til vanlig taxi som var € 35,-. Miniatur-Wunderland har vært utsolgt i flere uker (med unntak av tidlig morgen og veldig sen kveld), så kanskje det blir et gjensyn med Prototypmuseum i stedet. Fortsatt skinner solen, men fare for regn i kvele. Ha en strålende onsdag[emoji846]

Sent from my iPad using Tapatalk

God formiddag fra Hamburg. Innlosjert på Prize by Radisson i St.Pauli. Dette skal vel være Radisson sitt budget brand, og må si det innfrir. Enkel standard, men lyse fine farger på rommene og alt er nytt og fresht. Under tusenlappen inkl frokost er klart godkjent. Sjekket både Uber og Bolt for transport fra flyplassen, men ingenting å spare i forhold til vanlig taxi som var € 35,-. Miniatur-Wunderland har vært utsolgt i flere uker (med unntak av tidlig morgen og veldig sen kveld), så kanskje det blir et gjensyn med Prototypmuseum i stedet. Fortsatt skinner solen, men fare for regn i kvele. Ha en strålende onsdag[emoji846]

Sent from my iPad using Tapatalk

Dette har nok noe med at Tyskland tror jeg regulerer Uber og Bolt strengere enn her på berget. Ikke helt uvanlig i en del land nedover på kontinentet hvor Uber/Bolt bare er en vanlig taxi som dukker opp. Dette gjelder feks i Italia.

God dag fra Oslo - her skal man på en kveldsvakt etterhvert så brukt formidadgen til å fikse litt innkjøp og sånn.

Hei hei hei trallabom etc fra Gaustad. Nå etter et par dager må jeg jo faktisk innrømme at det er litt deilig med helt 100% hverdag igjen også. Gøy å jobbe igjen når man i tillegg faktisk er uthvilt. :)

Litt ekstra gøy er det å høre boyza ute på innvikling sitte og teste ut talekontroll i bakgrunnen... I dag er settingen på Irsk av en eller annen årsak. Skjønner ikke helt pointet.

Anywho... snart en golfrunde med Svigers. Ha en superb onsdag!

G'morgen .. Etter gårsdagens noe masete affærer, håper jeg dagen blir litt roligere. Pensjonisttilværelsen er oppskrytt.

Noterer at det i dag er nøyaktig 19 år siden jeg var i solfylte San Diego og jobbet litt ..

ata.jpg

God ettermiddag fra hytta!
Her har det regnet i formiddag, men nå ser det ut som det klarner opp. Så da blir planen å ta en båttur for å se på seilskutene i havna som er her til tallshipsrace. Så blir det middag på en restaurant i havgapet etterpå.
Ja og så blir det champagne i kveld naturligvis....

Back