Boeing Field (Seattle) - 02 aug 11

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Ikke ofte man klarer en spotterunde når man er på familieferie, men fruen lot meg få en 'fridag' og det resulterte i en runde på både Boeing Field og Everett. Mye artig å se, og her kommer et utvalg. Valgte å spre meg over 2 tråder for å være litt snill med båndbredden .... Denne delen er fra Boeing Field. Tekst over bildene.

Parkert borte i et hjørne var denne VIP-767'en - N767MW. Sannsynligvis en sportscharter. Kjerra har også en egen webside.
http://www.mlwair.com/

bfi01.jpg

Denne tassen (10015) kom litt overraskende på meg, så fikk ikke noe skikkelig bilde av den. Kler fargene godt, gjør den iallefall.

bfi02.jpg

Xiamen B737-700 B-5278.

bfi03.jpg

Shenzhen 737-800 B-5615.

bfi04.jpg

bfi05.jpg

Et lite oversiktsbilde over flightline - dette er 737'er som snart skal leveres.

bfi06.jpg

Mesteparten av 787 og 747 testflighter går fra BFI, så det er til enhver tid et antall av disse innom.

bfi07.jpg

Kom akkurat for sent til å få med meg avgangen på denne Dreamlineren, så jeg måtte nøye meg med dette.

bfi08.jpg

Denne 747'en fikk jeg ihvertfall tatt. Skikkelig nærkontakt også - vengetippen kommer nesten så nær at man kan ta på den når den takser forbi.

bfi09.jpg

bfi10.jpg

bfi11.jpg

Det var det jeg hadde å by på fra BFI.

Last edited:
Mye fint i denne og Everett-tråden, MOW. (Nå fikk jeg Seattle-abstinenser...)

Mye bra bilder her ja;)

Hva er best plass Seattle eller Everett og reise til vist man vill se b787 og b747 8?

De fleste testflightene går fra Boeing Field, så der er det best sjanse for å se dem operer. På Everett, ved fabrikken, står det et stort antall av begge parkert, så er det målet, er Everett best.

Men det er ikke noe problem å klare begge på en dag hvis man har bil - det tar ca 40 minutter å kjøre mellom plassene.

Back