Boeing 737NG flysimulator Sola Lufthavn

LN-KRF

ScanFlyer Gold
Hei!

Ja nå er filmen fra Sola Flymuseum klar!

Her er det jeg og en annen som lander en 737NG, er ikke jeg som er PF her mens jeg selv er PNF, jeg sitter på høyresiden i en rød genser.

Kommer noen andre sivile fly da de spottet litt med samme kamera.

Den eneste Boeing 737-600 dere ser, LN-RPX, er det undertegnende som sitter ombord i!

Nok snakk her kommer filmen!

Kommentarer settes pris på!

Enjoy!

http://www.youtube.com/watch?v=io8Nf9sZC8M

Last edited:
Ble knalltøff med den redigeringen av musikk og bilder fra ute og inne :devot:

Er denne simulatoren "åpen for almuen"?

Last edited:
Nei ikke før etter 1 august er en del småsaker som må gjøres med noen kort og slikt!
Men etter den datoen så er den åpen for allmennheten. Så da kan du leie den for en veldig rimelig pris!

Takk for innslaget. Flott video!! Ser de holder på med et slikt prosjekt på Kjeller også.
Hvor mye har det kostet og hvor mange timer har det gått med til å lage denne sim?

Og når det er sagt så er ikke dette full motion, mens det DC10 og MD80 prosjektet de har i gang på Skedsmo er Full motion. Men ser ut som det har stoppet helt opp der... Ellers var det en flott video Kim Ruben. Må vel ta meg en tur til Sola etterhvert tenker jeg.

Veldig flott! Dere får invitere Flynytt-Rolf til å teste simmen og skrive om den! Han har jo gode referanser til hvordan "ting skal være" i det virkelige livet med 737NG... (A.k.a JumperG5 på forumet)

Takker for videoen. Mye skruing og surring med diverse ting her og selvsagt behov for heftig med trening :D

Hei, noe nytt om denne simulatoren? Skal til Stavanger området neste helg, er lysten på og prøve denne simulatoren. Må man ringe og avtale tid? Hva er prisen?

Må man ringe og avtale tid? Hva er prisen?

Prisen snakkes om å være rundt 500,- NOK per time. Flymuseet er nå stengt for året, og åpner ikke igjen før April. Så eneste mulighet blir å ringe å høre. Vett at der er folk tilstede hver Lørdag og Mandag. Vis ikke noen andre her inne gir deg svar, kan jeg fiske frem nummeret på Mandag:):D

Takk for rask tilbakemelding! Var ikke klar over at de har stengt, skal prøve og kontakte de. Sier i fra hvis jeg ikke får tak i tlf. nr.

Heisann!!
Har bestilt simulatoren i sommer til mannen min. Lurer på hvor lenge er nok. Holder det med èn time eller bør jeg bestille 2?

Back