Boeing 737-200 på Flesland!

TH-HJE

Newcomer
Boeing 737-200 på Flesland!

Fikk plutselig beskjed på jobb at det skulle komme en 737-200 innom på fuelstopp og at de trengte min hjelp til å pushe ut fra stand 8 på det nye parkeringsområdet i sør!

Slenger ut alle bildene jeg tok...

DSC00547.jpg

Mitt første møte med en 737-200 :)

DSC00548.jpg

Måtte trekke litt lengre bakover for å få med hele

DSC00549.jpg

Spenstig, lang motor! Beklager noen dårlige bilder, men tok bilder med telefonen

DSC00550.jpg

Reg N310DL

DSC00551.jpg

DSC00553.jpg

Ganske lang motor, som stikker bra ut bak vingen

DSC00554.jpg

Skulle ikke ha trapp fra oss, men amerikanerne ombord fortalte at det var første gang de brukte denne trappen :P

DSC00555.jpg

Og da var den pushet ut og var klar for retur til statene eller noe i den dur...

Da var ihvertfall den dokumentert på Flesland! Synd for de som hørte ryktene, men aldri fikk den med seg... Spydde ut svart røyk etter take-off ihvertfall! God gammeldagse jetmotorer!

God helg!

Re: Boeing 737-200 på Flesland!

-200'en er en gammel Delta-maskin, som i de dager var registrert som N310DA - og ikke N310DL som nå står på skroget. Nuvel, maskinen har vært i tjeneste hos Flying Carpet i Libanon og er nå kjøpt av Northern Air Cargo i Anchorage. Så det er nok dit den skal nå.

Det var faktisk denne maskinen som hadde Powerpuff Girls-bemaling ...

Attachments

• N310DA.jpg
    N310DA.jpg
    31.8 KB · Views: 409
Last edited:

Tøft!

Og du trenger ikke beklage deg over dårlige bilder, dette var jo meget bra til å være mobilbilder... ;)

Flotte bilder av denne sjeldne gjesten. Forferdelig irriterende at den ikke kom tidligere på dagen når vi stod og ventet på den.

Back