bmi Regional med Gøteborg-Lyon

Re: bmi Regional med Gøteborg-Lyon

Det er jo ikke første gang denne ruten flys. Er det André selskaper på ruten for tiden?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det er jo ikke første gang denne ruten flys. Er det André selskaper på ruten for tiden?

Sent from my iPhone using Tapatalk

City Airlines fløy vel her med ERJ-145/135 de også

Jeg mener det var et selskap som betjente ruten etter City Airline, muligens et av Air Frances partnerselskape, men usikker.

Last edited:

Hvis man går inn på linken i første post, så står det at dette er en charterrute.

SAS klarte ikke å opprettholde København-Lyon med god frekvens, så jeg tviler på at Göteborg-Lyon vil gå for BRA, med mindre BRA blir subsidiert av lokalt næringsliv eller kommuner. Det er kanskje ikke usannsynlig all den tid denne typen nye ruter er meget sjeldne for BRA. De lanserer så godt som aldri noen utenlandsruter.

SAS fløy for øvrig Oslo-Lyon i 2008, tre ganger i uken.

SAS klarte ikke å opprettholde København-Lyon med god frekvens, så jeg tviler på at Göteborg-Lyon vil gå for BRA, med mindre BRA blir subsidiert av lokalt næringsliv eller kommuner. Det er kanskje ikke usannsynlig all den tid denne typen nye ruter er meget sjeldne for BRA. De lanserer så godt som aldri noen utenlandsruter.

SAS fløy for øvrig Oslo-Lyon i 2008, tre ganger i uken.

Og nu flyver easyJet fra København til lyon med okay belægning og succes på ruten.

Back