• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

bmi Regional med Gøteborg-Lyon

Re: bmi Regional med Gøteborg-Lyon

Det er jo ikke første gang denne ruten flys. Er det André selskaper på ruten for tiden?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Re: bmi Regional med Gøteborg-Lyon

Det er jo ikke første gang denne ruten flys. Er det André selskaper på ruten for tiden?


Sent from my iPhone using Tapatalk



City Airlines fløy vel her med ERJ-145/135 de også
 
Re: bmi Regional med Gøteborg-Lyon

Jeg mener det var et selskap som betjente ruten etter City Airline, muligens et av Air Frances partnerselskape, men usikker.
 
Last edited:
Re: bmi Regional med Gøteborg-Lyon

Hvis man går inn på linken i første post, så står det at dette er en charterrute.
 
Re: bmi Regional med Gøteborg-Lyon

SAS klarte ikke å opprettholde København-Lyon med god frekvens, så jeg tviler på at Göteborg-Lyon vil gå for BRA, med mindre BRA blir subsidiert av lokalt næringsliv eller kommuner. Det er kanskje ikke usannsynlig all den tid denne typen nye ruter er meget sjeldne for BRA. De lanserer så godt som aldri noen utenlandsruter.

SAS fløy for øvrig Oslo-Lyon i 2008, tre ganger i uken.
 
Re: bmi Regional med Gøteborg-Lyon

SAS klarte ikke å opprettholde København-Lyon med god frekvens, så jeg tviler på at Göteborg-Lyon vil gå for BRA, med mindre BRA blir subsidiert av lokalt næringsliv eller kommuner. Det er kanskje ikke usannsynlig all den tid denne typen nye ruter er meget sjeldne for BRA. De lanserer så godt som aldri noen utenlandsruter.

SAS fløy for øvrig Oslo-Lyon i 2008, tre ganger i uken.

Og nu flyver easyJet fra København til lyon med okay belægning og succes på ruten.
 
Back
Top