Lennart ScanFlyer Rusty 1 Apr 2011 #1 BMI på Sola idag (fredag) Jeg ønsker BMI velkommen til Sola. Synd at ikke brannbilen fikk til spruten idag :angry:
BMI på Sola idag (fredag) Jeg ønsker BMI velkommen til Sola. Synd at ikke brannbilen fikk til spruten idag :angry:
N-3PB ScanFlyer Gold 1 Apr 2011 #3 Re: BMI på Sola idag (fredag) Bra dokumentert Lennart, så litt grått ut på Sola i dag. Vi må vente til i ettermiddag for å forevige BMI her oppe i Bergen, kommer ca 17:15. Y
Re: BMI på Sola idag (fredag) Bra dokumentert Lennart, så litt grått ut på Sola i dag. Vi må vente til i ettermiddag for å forevige BMI her oppe i Bergen, kommer ca 17:15. Y
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 1 Apr 2011 #4 Re: BMI på Sola idag (fredag) I all verdens navn og rike, hva tenkte Brann-Redning her? Gratulerer med BMI på brikken.
Re: BMI på Sola idag (fredag) I all verdens navn og rike, hva tenkte Brann-Redning her? Gratulerer med BMI på brikken.
G G-COLE ScanFlyer Gold 1 Apr 2011 #5 Re: BMI på Sola idag (fredag) Bra Lennart ! Får se å få tatt bilder av de her på Flesland også etterhvert.
Re: BMI på Sola idag (fredag) Bra Lennart ! Får se å få tatt bilder av de her på Flesland også etterhvert.
G G-COLE ScanFlyer Gold 1 Apr 2011 #6 Re: BMI på Sola idag (fredag) ENGM 911 said: I all verdens navn og rike, hva tenkte Brann-Redning her? Gratulerer med BMI på brikken. Click to expand... Ja, de var "litt" seint ute med å komme med velkomst-spruten......
Re: BMI på Sola idag (fredag) ENGM 911 said: I all verdens navn og rike, hva tenkte Brann-Redning her? Gratulerer med BMI på brikken. Click to expand... Ja, de var "litt" seint ute med å komme med velkomst-spruten......
O Oluf Air ScanFlyer Blue 1 Apr 2011 #7 Re: BMI på Sola idag (fredag) Fine bilder av BMI'en. Tror jeg skal prøve BMI til London Heathrow til høsten fra BGO.
Re: BMI på Sola idag (fredag) Fine bilder av BMI'en. Tror jeg skal prøve BMI til London Heathrow til høsten fra BGO.
gilera Canonskytter 1 Apr 2011 #8 Re: BMI på Sola idag (fredag) Flott dorkumentert Lennart! G-COLE said: Ja, de var "litt" seint ute med å komme med velkomst-spruten...... Click to expand... Får håpe det ikke skjer igjen hvis det virkelig trengs da...
Re: BMI på Sola idag (fredag) Flott dorkumentert Lennart! G-COLE said: Ja, de var "litt" seint ute med å komme med velkomst-spruten...... Click to expand... Får håpe det ikke skjer igjen hvis det virkelig trengs da...
LN-RRA Eurobonus Diamond 1 Apr 2011 #10 Re: BMI på Sola idag (fredag) G-COLE said: Ja, de var "litt" seint ute med å komme med velkomst-spruten...... Click to expand... De sto også plassert på feil gate (16 i stedet for 15) slik at spruten var flere meter unna å treffe flyet.
Re: BMI på Sola idag (fredag) G-COLE said: Ja, de var "litt" seint ute med å komme med velkomst-spruten...... Click to expand... De sto også plassert på feil gate (16 i stedet for 15) slik at spruten var flere meter unna å treffe flyet.