BMI DC: Slutt på Star og blir Executive Club

Re: BMI DC: Slutt på Star og blir Executive Club

Samme for meg. Hadde 12000 poeng liggende hos DC (9000 fra registreringstilbud flere år tilbake og 3000 oppkjent med forskjellige undersøkelser... Har aldri kreditert en segment på dette konto).

Overført til BA Executive er dette ekstrem god verdi for poengene :)

Her også. Jeg er allerede ferdig med AA EP, så jeg setter alt på BA kontoen fremover som er verdt å putte der, hadde vært genialt med BA Gold og flagship lounge på ord... ;)

Da nærmer det seg final call. Per post informerer BMI:
(...) after very careful consideration we have taken the decision to close Diamond Club for members outside of the UK and South West Pacific on 31 December 2012.
Det er allerede slutt på all opptjening og bruk av miles. Det eneste DC fortsatt er brukandes til er dermed loungetilgang for sølv/gullmedlemmer. De som ikke har gjort det enda har fram til nyttår på å overføre miles til BA Executive Club og på å evt. søke status match der. Etter det blir alt borte.

Skulle visst ikke være lett dette. Registrerte en EC-konto for å berge et par poeng jeg har liggende hos BMI, men får ikke lov til å overføre fordi navnene ikke stemmer overens pga. ÆØÅ-problemer hos BMI :headbang Etter å ha blitt kastet noen runder fram og tilbake mellom kundebehandlerne til Executive og Diamond Club krever sistnevnte kopi av pass for å ordne opp.

Back