• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Blue1 øker på Helsinki-London

FlightDeck

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Blue1 øker på Helsinki-London

Blue1 øker fra 25. april til to daglige avganger mellom Helsinki og London-Heathrow. Mens selskapet tidligere hadde en avgang midt på dagen, blir det nå morgen- og ettermiddagsavgang fra London (kl. 08.05 og 15.15) og formiddags- og kveldsavgang fra Helsinki (kl. 12.05 og 20.05) Det betyr at flyet blir stående over natten på Heathrow.

Alle avganger vil bli operert med McDonnell Douglas MD-90.
 
Last edited:
Re: Blue1 øker på Helsinki-London

Hvor kommer disse slot'ene fra? Først klarer de å øke ARN fra 6 til 7 daglige og nå kommer en ny avgang til HEL? Med dette har vel SAS nå 24 daglige avganger fra LHR

Uansett postivt at det satses
 
Last edited:
Re: Blue1 øker på Helsinki-London

Fra høsten av blir for øvrig rutetabellen på Helsinki-London ytterligere forbedret, så noe må i alle fall SAS har gjort på Heathrow i det siste.

SAS/Blue1 har med dette 24 daglige avganger fra Heathrow:

  • 7 daglige til Stockholm
  • 6 daglige til København
  • 5 daglige til Oslo
  • 2 daglige til Helsinki
  • 2 daglige til Göteborg
  • 2 daglige til Stavanger
 
Re: Blue1 øker på Helsinki-London

utrolig bra at de klarer å få slot'er! men er det ikke forøvrig veldig ulønnsomt å ha BGO-LGW og alt annet til lhr? hvorfor flyttes ikke denne til heathrow?

skulle ønske de kunne åpne TRD-LHR , men er ikke grunnlag nok for to operatører direkte (dy til gatwick) der kan jeg tenke meg. dy har nok ikke fantastisk belegg på sine 3 ukentlige, men det skulle jeg tro skyldtes tidspunktene. og på en eller annen måte må vel sas fylle osl-lhr, dessverre. men men, gode nyheter at det satses på london.
 
Last edited:
Back
Top