Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Ja - hvis produktet er bra nok! Så Boeing jobber nok mer enn AirbusOriginally posted by Blubird
Får man solgt noe om man sitter på gjerdet og venter?
Ja, og en B737-300 fra 1997, må da være av de siste som ble produsert, eller ble det laget mange etter at de begynte med NG (les: -700 ) ?Originally posted by Blubird
Nye fly er vel neppe det norwegian bør bruke penger på de første årene...
Flesteparten av DY's fly er fra slutten av 80-tallet/begynnelsen av 90, med unntak av -KKJ, -KKl og -KKQ, som er fra 97, og flåten har dermed mange gode år foran seg.
Originally posted by EB
Med 737 hos Norwegian kunne vi heller håpe på mange Airbus hos SAS...
Även om SAS nu skulle vara tvugna att officiellt ta leverans av A319 har jag svårt att tänka mig att den kommer i Scandinavian Airlines trafik.Originally posted by EB
og snart A319...
Originally posted by DY
Så Boeing jobber nok mer enn Airbus![]()
...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.