Black Friday tilbud

Black friday, men ingen gode flytilbud?

Har fortsatt tilgode å se ett eneste tilbud som faktisk er godt.

Sony wh-1000xm2 til under 2000,- på elkjøp gardermoen innland nå om fredagen. Hoppet over å kjøpe da jeg trodde det var ett elkjøp tilbud, og at det var samme pris her hjemme. Samt jeg ville avvente en dag i forbindelse med at xm3 har kommet og er enda bedre.

Var en slik black friday pris sa han duden.

Sony wh-1000xm2 til under 2000,- på elkjøp gardermoen innland nå om fredagen. Hoppet over å kjøpe da jeg trodde det var ett elkjøp tilbud, og at det var samme pris her hjemme. Samt jeg ville avvente en dag i forbindelse med at xm3 har kommet og er enda bedre.

Var en slik black friday pris sa han duden.

Er det toppmodellen? Ser at power har en Sony modell på tilbud til 1200kr, det ble trukket frem som et godt tilbud i en eller annen kåring over bl fri tilbud.

Virker på div forum som om BA kommer med 2 personer i Club World for GBP 2,018 med reiseperiode 11/12-10/1.

Litt usikker på destinasjoner enda

Black Flyday salg hos Widerøe ... reiseperiode 7/1-31/10 2019.

ShowCMImage.ashx

Er det toppmodellen? Ser at power har en Sony modell på tilbud til 1200kr, det ble trukket frem som et godt tilbud i en eller annen kåring over bl fri tilbud.
Power selger ørepluggene Sony WF-1000X som ikke må forvelskes med de langt dyrere øreklokkene Sony WH-1000XM2

Morris selger Samsonite siste Lite Shock med 40% rabatt. Den er lett, under 3 kg. Har tidligere kjøpt den med 30% ( 😜 ), men topp.

Morris selger Samsonite siste Lite Shock med 40% rabatt. Den er lett, under 3 kg. Har tidligere kjøpt den med 30% ( [emoji12] ), men topp.

Den har jo konstant ligget med 30% overalt de siste månedene. Synd ikke Cube Lite eller en av de mer solide modellene er på salg istedet

He, he Morris gir rabatter, kun kortvarige peioder, og har økt prisene mye de siste årene. Da har det blitt inflasjon i rabattens størrelse også ...

Vi har to av hver Firelite og Cosmolight og de har holdt godt, men et par litt lurvete. Lite-shock er fortsatt ikke brukt, bortsett fruen har en på tur nå. Få se på den når hun kommer hjem...

Det jeg reagerte på er for 2-3 år siden var Cosmolight hadde en høy price på Macys et par steder jeg sjekket i USA... god del høyere enn Norge. Så uansett blir man "lurt" :lol:

Last edited:
Lørdag morgen 5:35 tikker det inn en e-mail fra BA:
"The wait is over, Black Friday is here"

Men fant ingen gode tilbud der.

Back